تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مگر اقتصاد مقاومتی همان واردات لوازم خانگی است؟!

ساعت: 19:52 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 971924

نماینده‌ای که زیر نامه‌ی واردات کالای خارجی امضاء می‌زند؛

مگر نه این است که امسال با عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل" نامگذاری شده است پس دلیل واردات لوازم خانگی چیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آناج، چند روزی است که تصویر نامه‌‌ای منتسب به محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، به ریاست گمرکات کشور در فضای مجازی انتشار یافته است. نامه‌‌ای که نمایانگر درخواست محمد حسن نژاد از مدیر کل گمرکات کشور مبنی بر صدور مجوز واردات لوازم خانگی به منطقه آزاد ارس بوده که موافقت این مدیر را نیز به همراه داشته است.

گفتنی است صحت این نامه نیز اخیرا توسط خود آقای حسن نژاد تایید شده است.

اما چنین درخواستی در شرایط فعلی اقتصاد کشور که تنها راه ساماندهی آن اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و تمامی مسئولین کشور نیز دم از اجرایی کردن این سیاست‌ها می‌‌زنند، درخواست واردات کالاهایی همچون لوازم خانگی که مشابه داخلی آنها فراوان است، از سوی نماینده‌‌ای که خود اقتصاددان بوده و عضو کمیسیون اقتصاد مجلس نیز می‌‌باشد چه توجیهی دارد؟!

جناب آقای دکتر حسن نژاد همانطوری که می‌دانید یکی از راه‌های تقویت اقتصاد و در واقع یکی از مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی، استفاده و حمایت از کالاهای تولید داخل می‌باشد که این امر بارها توسط مسئولین عالی رتبه نظام مورد تاکید قرار گرفته است. لذا با این وجود آیا اقدام جنابعالی در تضاد کامل با اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نیست؟

دلیل این اقدام شما چیست؟ دانستن این امر که واردات بی رویه خصوصا در کالاهایی که مشابه داخلی دارند خروج ارز از کشور را در پی داشته و آسیب های جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور می‌‌گذارد مسئله چندان دشواری نیست؛ آیا جنابعالی به عنوان نماینده مجلس بالاخص با تخصص اقتصادی و حضور در کمیسیون اقتصادی قوه مقننه، از این امر مهم و آثار زیانبار آن بی اطلاع هستید؟

مگر نه این است که امسال با عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل" نامگذاری شده است؟ آیا استفاده ناصحیح از اختیارات نمایندگی که بایستی صرف خدمت به مردم گردد، برای حفظ منافع عده‌‌ای وارد کننده سرمایه دار، در مغایرت کامل با مصلحت عموم مردم، اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی است؟

آیا تنها مشکل باقیمانده از مشکلات حوزه انتخابیه شما رفع مانع واردات لوازم خانگی بود؟ آیا بهتر نیست به جای این قبیل اقدامات صریح و شفاف به مردم گزارش بدهید که چه اقداماتی در راستای رفع موانع اشتغال جوانان، تولید ملی و سایر مولفه‌‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی انجام داده‌‌اید و نتیجه این اقدامات چه بوده است؟

مردم منتظر پاسخ‌‌های شما هستند...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مگر اقتصاد مقاومتی همان واردات لوازم خانگی است؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..