تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد میان قوای سه گانه در اعلام نقض برجام از سوی آمریکا قابل تحسین بود

ساعت: 18:54 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972479

خطیب جمعه عجب شیرگفت :اتحاد میان قوای سه گانه در اعلام نقض برجام از سوی آمریکا قابل تحسین بود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک سالروز آغاز اامامت مهدی موعود علیه السلام افزود: باید امام زمان را به خوبی بشناسیم و به دیگران نیز بشناسانیم چرا که یاد آن حضرت و گسترش فرهنگ مهدویت ، موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.

خطیب جمعه عجب شیر  به ۱۲ ربیع الاول آغاز هفته وحدت هم اشاره کرد و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری و بزرگان دین ، باید فرقه های اسلامی در برابر دشمن مشترک متحد شوند.

وی ادامه داد :بسیاری از دشمنان با استفاده از بهانه میلاد پیامبر گرامی اسلام، توطئه‌های مختلفی را اعمال می‌کردند که با تدبیر امام خمینی (ره) و با نامگذاری هفته وحدت این توطئه نیز خنثی شده است.

شربیانی با اشاره به تمدید ۱۰ ساله تحریم ها علیه ایران بیان کرد : آمرکاییها بر اساس این تحریم برجام را نقض کرده اند در حالیکه در دو بند برجام آمده است که آمریکا نباید هیچ تحریمی علیه ایران وضع کند ولی آمریکاییها با بهانه گیری هایی از جمله اینکه این تحریم ها مربوط به قبل از توافق برجام است کار خود را انجام میدهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری (حفظه الله )  در بیانات خصوصی و عمومی به تیم مذاکره کننده گفته بودند که آمریکاییها بد عهد هستند و نباید به آنان اطمینان کرد و نباید در مذاکره با آمریکا عجله کرد ولی تیم مذاکره کننده ما با عجله کردن بهانه هایی به آمریکاییها دادند.

خطیب جمعه عجب شیر با بیان اینکه اتحادی که میان قوای سه گانه در اعلام نقض برجام از سوی آمریکا قابل تحسین بود افزود: این کار باعث می شود تا به دشمنان جمهوری اسلام اجازه ندهیم که درخیال خود با فکر تفرقه به کشور ضربه بزنند.

وی ادامه داد : باید جهانیان بدانند که آمریکا بد عهد است و دانشمندان و مسئولین کشورهم نباید در مقابل این بدعهدی ها سکوت کنند وباید با از سرگیری تحقیقات و کار های خود طبق برجام که قرار بود در صورت نقض برجام عملی شود جواب محکمی به این شیطان سفت ها بدهند.

شربیانی گفت : آمریکاییها بدانند در صورت حرکت غیر عرف در منطقه با جواب محکمی از سوی ایران مواجه خواهد شد و این را در نظر داشته باشند که تمامی پایگاههای نظامی آمریکا در تیررس موشک های ایران است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آزاد سازی های جدید در حلب گفت : آمریکاییها نمیخواهند حلب را از دست بدهند و سعی داشتند با اعلام آتش بس به تروریست ها کمک کنند و آنها را از جهنم حلب فراری دهند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد میان قوای سه گانه در اعلام نقض برجام از سوی آمریکا قابل تحسین بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..