تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاف در جهان اسلام منشا گرفتاری های مسلمین است/ باید به فکر اشتغال جوانان بود

ساعت: 18:54 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972497

امام جمعه ورزقان اختلافات موجود جهان اسلام به ویژه اختلافاتی را که توسط دشمنان اسلام ایجاد می شود را منشاء تمامی گرفتاری های مسلمانان دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورزقان، اظهار داشت: از آنجایی که دشمن از قدرت گرفتن مسمانان در جهان وحشت دارد با اختلاف افکنی بین امت اسلام به ویژه شیعیان و اهل سنت سعی در تضعیف مسمانان به دست خودشان دارد که کار نیز موفقیت های داشته است.

وی  با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی حقوق بشر، افزود: متاسفانه مدعیان حقوق بشر در جهان بخاطر منافع شخصی خودشان چشم برجنایات جنگی و تضعیف حقوق مردم و کودک کشی می بندند و در جای دیگر برای رسیدن به اهداف پلید خود از پایمال شدن حقوق حیوانات سخن به میان می آورند.
امام جمعه ورزقان تصریح کرد؛ نخست وزیر انگلیس که چندی پیش در یمن جمهوری اسلامی ایران را اختلال گر کشورهای عربی خطاب کرده بود، باید بداند که غلط اضافی کرده، در سمت مقابل مجلس و دولت کشور نیز باید در روابط خود با روباه پیر تجدید نظر کنند.

وی با اشاره به اوضاع بسیار نامطلوب مردم سوریه به دلیل جنگ داخلی با تکفیری ها، خاطر نشان کرد: ملت سوریه اکنون بیش از سایر مواقع نیاز به کمک های نقدی و غیر نقدی از جمله غذا، لباس گرم و پتو دارند؛ بنابراین شایسته است مردم ولایتمدار و مسلمان شهرستان ورزقان بار دیگر با کمک های خود به جبهه مقاومت نشان دهند که دوستدار ائمه (ع) و انقلاب اند.
خطیب جمعه ورزقان با اشاره تمدید ۱۰ ساله تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی از سوی آمریکا، این اقدام آنان را نقض آشکار برجام دانست و برخورد قاطع با عهد شکنان و اقدام متقابل در برابر بد عهدی آمریکا را خواسته مردم عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بانک پاسارگاد به جهت تجهیز بیمارستان و ساخت مرکز بهداشتی و درمانی دهستان جوشین اقدامات صورت گرفته را موجب رضایتمندی مردم دانست و راه اندازی بیمارستان علامه جعفری ورزقان اقدامی همسو با سیاست های محرومیت زدایی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد.
مهدوی در پایان تصریح کرد: جوانان تحصیل کرده و بیکار بسیاری در شهرستان زندگی می کنند که باید مسئولین امر به این مهم توجه ویژه داشته و با استفاد از توانمندی های موجود شهرستان مشکل را حل نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاف در جهان اسلام منشا گرفتاری های مسلمین است/ باید به فکر اشتغال جوانان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..