تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین کارخانه تولید کاشی کشور در مهاباد احداث می شود

ساعت: 08:57 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 972603

نماینده مهاباد از سرمایه گذاری بخش خصوص برای احداث بزرگترین کارخانه تولید کاشی کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مُکریان؛ نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث بزرگترین کرخانه تولید کاشی کشور در این شهرستان خبر داد.

جلال محمودزاده ضمن بیان این مطلب که سرمایه گذاری که در حال احداث کارخانه قند مهاباد است به خبرنگار مُکریان گفت: این سرمایه گذار به زودی کار ساخت و اجرای بزرگترین کارخانه تولید کاشی در سطح کشور را در جوار کارخانه قند آغاز خواهد کرد.

وی در این باره افزود: با پیگیری های مستمر بنده از چندی پیش عملیات اجرای کارخانه قند مهاباد در زمینی به مساحت 100 هکتار از سر گرفته شد که خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته این سرمایه گذار برای احداث بزرگترین کارخانه کاشی کشور در جوار کارخانه قند مهاباد با آورده صد در صدی ابراز آمادگی کرده است  که هم اکنون پیگیر دریافت مجوز های قانونی برای آغاز عمایات اجرایی آن است.

نماینده مهاباد خاطر نشان کرد با بهره برداری از کارخانه قند برای 1000 ایجاد شغل خواهد شد که اگر کارخانه کاشی هم احداث شود 1000 نفر دیگر نیز در این کارخانه مشغول بکار خواهند شد و این واحدهایی تولیدی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار و کم کردن از خیل عظیم جوانان بیکار در شهرستان ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین کارخانه تولید کاشی کشور در مهاباد احداث می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..