تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتیاد یکی از راههای نفوذ دشمن در بین جوانان است

ساعت: 19:48 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972554

امام جمعه چالدران گفت : سوق دادن جوانان به اعتیاد یکی از راههای نفوذ دشمن در بین جوانان است که باید جوانان در این خصوص هوشیار باشند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نوای چالدران ،امام جمعه چالدران در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک سالروز آغاز حکومت جهانی امام زمان (عج) بر تمامی مسلمانان جهان عمل به واجبات و ترک محرمات را یکی از ویژگی منتظران واقعی دانست و گفت :اگر رابطه مسلمانان با امام زمان بیشتر باشد در این صورت خداوند متعال در تمام شرایط زمانی و در این دنیا و آخرت او را حفظ خواهد کرد وتمام مشکلات او را حل خواهد نمود .

 حجت الاسلام قره داغی با اشاره به اینکه در حال حاضر اسلام ناب محمدی در سراسر دنیا روز به روز در حال کسترش است افزود:این بیداری اسلامی باعث هراس و ترس دشمنان اسلام را در پی داشته است .

وی بااشاره به اینکه دشمنان اسلام همواره سعی دارند با ایجاد توطئه در ایران اسلامی به اهداف پلید و شوم خود دست یابند افزود: سوق دادن جوانان به اعتیاد یکی از راههای نفوذ دشمن در بین جوانان است که باید جوانان در این خصوص هوشیار باشند .

امام جمعه چالدران بر ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت :نماز ستون دین است که باید تمامی والدین در زمینه ترویج این فریضه الهی تلاش نمایند .

 خطیب جمعه چالدران 1ز 20 آذرماه به عنوان سالروز شهادت آیت اله دستغیب سومین شهید محراب اشاره کرد و گفت : دشمنان اسلام می خواستند با ترور شخصیتهای بزرگ کشور به ایران اسلامی ضربه وارد سازنند غافل از اینکه ایران اسلامی در جهت دفاع از ارشهای بزرگ اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم نموده و خواهد نمود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتیاد یکی از راههای نفوذ دشمن در بین جوانان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..