تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده ای سعی داشتند سخنان خود را همتراز سخنان امام خمینی (ره) قرار دهند

ساعت: 18:46 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972522

امام جمعه شاهین دژ گفت: عنوان کردن برجام را خدا آورد با سخنان معمار کبیر انقلاب که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد هرگز قابل قیاس نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان شاهین دژ در خطبه های نماز جمعه امروز که در محل مصلی این شهر برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی فرا رسیدن نهم ربیع الاول آغاز امامت منجی عالم بشریت  را تبریک  و همچنین دهم ربیع الاول سالروز ازدواج حضرت رسول اکرم (ص) با حضرت خدیجه کبری را تهنیت گفت و افزود:انتخاب همسر شایسته از اهم موضوعات زندگی انسان است و این انتخاب دقیق میتواند منشا خیر و برکت و خوشبختی رای فرد باشد.

وی زندگی را به جامعه ی کوچکی تشبیه کرد که زن همانند امام در جامعه مسئولیتهایی را بر عهده دارد،همانگونه که امام وظیفه رهبری و هدایت جامعه را برعهده دارد ،زن نیز موظف به هدایت و تربیت فرزندانی صالح و سالم است.

باقری پیشاپیش فرا رسیدن هفته وحدت که آغازین روز آن 12 ربیع الاول بنا به روایت اهل سنت سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام است را تبریک گفت واین هفته را نماد اتحاد و همبستگی آحاد جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد :هرچند دشمنان اسلام شبانه روز در فکر ایجاد نفاق و تفرقه در بین مسلمانان هستند اما امروز به مدد امدادهای غیبی پروردگار انچنان اخوتی بین شیعه و سنی در جامعه اسلامی ایران برقرار است که هیچ قدرتی توانایی گسستن این همبستگی را ندارد.

امام جمعه ابراز داشت : این اتحاد و همبستگی در سراسر بلاد اسلامی نشر پیدا کرده است آنچنانکه امروز در عراق و سوریه سنی و شیعه در کنار هم  با کفر میجنگند و روز خواهد رسید جمله اگر حشد الشعبی نبود عراق هم نبود همانند جمله گهر بار امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود برای همیشه ماندگار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران توسط آمریکا را که عملا نقض برجام را به همراه دارد نشانه کوتاه فکری عده ای دانست که با توصیه های رهبری غربیه و نا آشنا بودند و این تمدید تحریم ها آفتاب تابان را به آفتابی سوزان برای حامیان برجام  تبدیل کرد و حال برای گریز از این آفتاب سوزان رهبری را پشتوانه کار خود در بحث برجام میدانند و این در حالی است که رهبری در اصل به برجام و مذاکره با آمریکا اصلا خوشبین نبودند.

وی عنوان کرد: عده ای در تلاش بودند تا برای خود در جامعه جهانی نام آوری کرده و با جملاتی مانند برجام را خدا آورد سعی در همتراز قرار دادن سخنان خود با سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" داشتند اما این جمله برجامی نه تنها بیهوده بلکه بی اعتنا نیز شد چون هیچ نتیجه ای را به همراه نداشت و تنها ایران را متحمل هزینه های فراوان کرد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده ای سعی داشتند سخنان خود را همتراز سخنان امام خمینی (ره) قرار دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..