تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف دشمن روی گردانی افکار جهانی از ایران است

ساعت: 13:50 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972327

امام جمعه موقت آبیک مطرح کرد: دشمن می‌خواهد موجب روی گردانی افکار جهانی از ایران شود و بر خلاف خواسته دشمن ایران هر روز پیشرفته‌تر می‌شود. دشمن می‌خواهد انقلاب به دنیا صادر نشود اما انقلاب اسلامی ایران روز به روز پیشرفته‌تر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک، در خطبه‌های نماز جمعه آبیک که در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: چرا برخی از آقایان مدعی شدند که در برجام هیچ قدمی بدون اجازه رهبری برداشته نشد.

وی افزود: بعضی از آقایان می‌گویند در تمامی بحث‌های برجام با حضرت آقا حرکت کردیم و با صلاح‌دید ایشان حرکت کردیم. بله با ایشان جلسه داشتید شما با ایشان دیدار داشتید ولی مطیع دستورات رهبر نبودید.

خطیب موقت نماز جمعه آبیک، ادامه داد: اگر به دستورات ولی‌امر گوش می‌دادند برجام فرجامش یه اینجا نمی‌رسید و به جایی نمی‌رسید که دشمن پر رو شود و به راحتی برجام را نقص کنند. حضرت امام فرموند شما باید در برجام در انجام تعهدات گام به گام حرکت کنید هرگاه یک قدم دشمن برداشت شما هم یک قدم بردارید.

img_20161209_122058

حجت‌الااسلام رمضانی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند: آمریکا فریب کار است به آنها اعتماد نکنید و خطوط قرمز را رعایت کنید. خطوط قرمز رعایت نشد. اگر شما به تذکرات حضرت گوش می‌دادید امروز به شکست برجام اعتراف نمی‌کردید این فریب کاری آمریکا است. شما می‌دانید که می‌خواهند با این حرف چه کنند.

وی افزود: اگر از اول به تذکرات رهبر معظم انقلاب گوش می دادند فرجام برجام اینگونه نمی‌شد که دشمن جری بشود. رهبر انقلاب فرمودند گام به گام حرکت شود. بارها نسبت به عدم انجام تعهدات آمریکا تذکر و هشدار دادند و گوش نکردند.

این خطیب موقت تصریح کرد: حضرت آقا به خطوط قرمز تاکید کردند که خود آقایان نیز اعتراف کردند که در برخی موارد خطوط قرمز هم رعایت نشد. چرا باید رعایت نشود. امیدواریم خداوند عاقبت همه را ختم به خیر فرماید و ظهور امام زمان(عج) را نزدیک بفرماید.

امام جمعه موقت آبیک با اشاره به دوشنبه ۲۲ آذر میلاد نبی اسلام حضرت محمد(ص) طبق نظر برادران اهل سنت، اظهار داشت: این روز آغاز هفته وحدت است. حضرت امام خامنه‌ای درباره وحدت مسلمانان می‌فرمایند: من به ملت عزیز خودمان و دیگر مسلمانان در همه عالم توصیه به وحدت کنیم و به ریسمان الهی چنگ بزنید.

وی متذکر شد: امریکا می‌خواهد مسلمانان با هم دشمن باشند و شیعه را به مقابل سنی و سنی را در مقابل شیعه قرار دهند. دشمن می‌خواهد از صدور انقلاب به جهان جلوگیری کند و می‌خواهند جلوی رشد ایران را بگیرد.

این خطیب مطرح کرد: دشمن می‌خواهد موجب روی گردانی افکار جهانی از ایران شود و بر خلاف خواسته دشمن ایران هر روز پیشرفته‌تر می‌شود. دشمن می‌خواهد انقلاب به دنیا صادر نشود اما انقلاب اسلامی ایران روز به روز پیشرفته‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های میلاد پیامبر وحدت بخش حضرت محمد را گرامی بداریم، با اشاره به سخنان امام حسن عسکری(ع) گفت: زاهدترین مردم کسی است که حرام را ترک کند و سخت‌کوش‌ترین افراد کسی است که از گناه دست بکشد. ایشان فرمودند: خدا را شکر که مرا از دنیا نبرد تا زمانی که آخرین ذخیره الهی را دیدم و سلسه امامت کامل شد.

وی با تبریک آغاز دوران امامت امام زمان(عج)، اظهار داشت: در برخی از روایات آمده است که اولین جمله‌ای که امام زمان بعد از ظهور بیان می‌کند سوره هود آیه ۸۶ است و به دیوار کعبه تکیه می‌کند و می‌فرماید: من خلیفه خدا هستم.

امام جمعه موقت آبیک با بیان اینکه در سایه حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) همه موحد خواهند شد، گفت: درباره تحقق این حکومت ایمانی امام علی(ع) می‌فرماید به خدا قسم هیچ شهر و قریه‌ای نمی‌ماند مگر اینکه در آن صدای اذان بلند شود و همه یکتا پرست خواهند شد.

حجت‌الاسلام رمضانی در پایان با اشاره به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: حیطه وظایف این شورا بسیار سنگین است به خصوص زمانی که دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جوانان ما را نشانه گرفته‌اند.

انتهای خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف دشمن روی گردانی افکار جهانی از ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..