تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۱۵ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در استان قزوین تعطیل هستند

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1395/09/18 شناسه خبر: 971969

استاندار قزوین گفت: 615 واحد تعطیل در سطح استان وجود دارد که 31 واحد جزو واحدهای بزرگ صنعتی محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که صبح امروز در سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: در این دولت یک از راهبردهای جدی ما صادرات است که از ویژگی های اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی افزود: درون‌زایی و برون نگری با تکیه بر تولیدات داخلی و نگاه به بازارهای جهانی میسر خواهد شد.

استاندار بیان کرد: در سال ۹۴ با تمرکز دولت و کمک تولید کنندگان و صادرکنندگان، صادرات غیر نفتی ۱میلیارد دلار از واردات کشور بیشتر بوده است.

همتی ابراز کرد: ظرفیت سیستم بانکی و بازارهای تامین منابع مالی ما به قدری نیست که تولیدات را به رشد ۸درصدی برساند لذا باید از تامین منابع و سرمایه گذاری خارجی در کنار سرمایه گذران داخلی استفاده شود.

وی تصریح کرد: چشم انداز و دورخیز ما باید به سمت بازارهای جهانی بوده و تولید کنندگان هم برای بین المللی شدن آمادگی پیدا کنند.

همتی عنوان کرد: یکی از گام‌های دولت در جهت تعامل گسترده و توام با احترام متقابل با دنیا است و برای نشان دادن ظرفیت کشور در خارج از مرزها و استفاده از فرصت‌های بین الملی به نفع اقتصاد، رفع تحریم ها و مذاکرات هسته ای در اولویت امور بود.

وی ادامه داد: هیچکس به اندازه تولید کنندگان و صادرکنندگان آثار توافق هسته ای را به علت کم تر شدن موانع درک نمی‌کند.

همتی با بیان اینکه آمریکا دشمن ما است و دولت و مردم چشم به آن ندوخته اند، گفت: با تدبیر، استقلال و عقلانیت می‌توان از مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده عبورکرد.

این مسوول گفت: آمریکا با تصویب کنگره و نقض برجام حتما شاهد پاسخ کوبنده مسئولین ما را خواهد بود؛ برجام یکی از اقدامات نظام بوده و نباید به آن نگاه سیاسی داشت و باید منافع و مصالح ملت را در نظر گرفت.

استاندار اذعان داشت: راه نجات تولید، کاهش سود بانکی بوده و صادرکنندگان هم باید محصولات قابل رقابت در بازارهای خارجی را تولید کنند.

این مسئول اضافه کرد: در این مدت ۱۲هزار شغل در استان قزوین ایجاد شده و در ۸ماهه گذشته به ۷۵۷ واحد تجاری از طریق سیستم بهین یاب و با اعتبارات سفر هیئت دولت تسهیلات ارائه شده است.

همتی تصریح کرد: ۶۱۵ واحد تعطیل در سطح استان وجود دارد که ۳۱واحد بزرگ صنعتی بوده که با بررسی‌های صورت گرفته ۱۸۰ واحد می توانند با توجه به بازار فروش ، کیفیت و قیمت محصولات خود به چرخه تولید بازگردند.

وی در پایان افزود: حفظ وضع موجود، پایداری و ارتقا تولیدات، بازگشت واحدهای تعطیل شده توسط سرمایه گذاران از برنامه‌های پیاده سازی شده در استان می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۱۵ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در استان قزوین تعطیل هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..