تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش ضعیف، حاصل خواسته بختیار از علی منصور

نمایش ضعیف، حاصل خواسته بختیار از علی منصور

ورزش > لیگ برتر - بختیار رحمانی خیلی دوست ندارد تعویض شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از بازی استقلال مقابل سیاه جامگان که بختیار رحمانی تعویض شد و عکس العمل نشان داد، تا همین بازی دیروز مقابل تراکتورسازی، علیرضا منصوریان کمتر دست به تعویض او می زند. بختیار خودش از منصوریان این خواسته را داشته است. چون اعتقاد داشت وقتی تعویض می شود، تمرکزش را از دست می دهد و نمی تواند کارایی اصلی خودش را به نمایش بگذارد. اما از آن موقع که رحمانی این درخواست را از علی منصور داشت، حتی اگر بد هم بازی کند تعویض نمی شود. مثل نیمه دوم بازی با گسترش فولاد و همین دیدار با تراکتور که عملکرد شماره 7 آبی ها قابل انتظار نبود. در این موضوع نکته ای که به چشم می خورد تفاوت بین منصوریان و سایر مربیان است. برای مثال امیر قلعه نویی چه در زمان حضور در استقلال و حالا در تراکتور، اگر بازیکنی حتی دقیقه 30 هم عملکرد ضعیفی داشته باشد، تعویض می شود. با گذشت 13 هفته از بازی های لیگ، بختیار رحمانی هنوز نتوانسته انتظارات طرفداران را برآورده کند و باید دید چه زمانی به آن بختیار قبل تبدیل می شود؟

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش ضعیف، حاصل خواسته بختیار از علی منصور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..