تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادکام: دفاع چند لایه سایپا اجازه نداد گل بزنیم

کد خبر: ۴۳۸۴۰۷

۱۱۲  بازدید

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت گفت: داور مسابقه‌ دیدار با سایپا در چند صحنه اشتباهاتی داشت که ما را از رسیدن به امتیاز محروم کرد.

خبرگزاری میزان: محمد شادکام در خصوص شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی دشواری مقابل سایپا داشتیم و به خوبی از این موضوع آگاه بودیم. البته در این دیدار چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و به راحتی امتیاز این دیدار خانگی را از دست دادیم.

وی افزود: تیم ما در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بود و سایپا تنها برای حفظ گل زده خود به بازی دفاعی روی آورد که در این کار هم موفق شد و توانست نتیجه را حفظ کند. دفاع چند لایه تیم حریف، کار ما را برای رسیدن به دروازه سخت کرد و اجازه نداد گل بزنیم ولی با این وجود موقعیت‌هایی خلق کردیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت تضریح کرد: البته داور مسابقه‌ هم در چند صحنه اشتباهاتی داشت که ما را از رسیدن به امتیاز محروم کرد مخصوصاً در دقایق پایانی که از گرفتن یک پنالتی مسلم به سود صنعت نفت چشم پوشید.

شادکام در پایان خاطر نشان کرد: اشتباهات داوری در چند بازی به ضرر ما تمام شد و اگر پنالتی‌هایی که به ضرر صنعت نفت گرفته شد را مرور کنید، مشخص می‌شود تا حدود زیادی اعلام این پنالتی‌ها اشتباه بوده است. ما تیم جوانی داریم که چنین اشتباهاتی به بازیکنان، استرس وارد می‌کند و برای جبران گل‌های خورده به مشکل برمی‌خوریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادکام: دفاع چند لایه سایپا اجازه نداد گل بزنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..