تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس جدید هانیه توسلی در اینستاگرام

تاریخ نشر : شنبه 20 آذر 1395 مشاهده : 48 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

نیمرخ هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی با انتشار این عکس نوشت : رنگ تو داری، که زرنگ جهان...پاکی، و همرنگ بقا بوده‌ای...آینهٔ رنگ تو عکس کسیست...تو ز همه رنگ جدا بوده‌ای

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون در چهاردهم خرداد ماه پنجاه و هشت (۱۳۵۸/۳/۱۴) در شهر همدان دیده به جهان گشود . هانیه توسلی چهار خواهر دارد و پدر او، نادر توسلی ، در سال ۱۳۷۸ فوت کرده است . این بازیگر زن سرشناس ایرانی دیپلم تجربی و لیسانس نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران دارد و به دلیل دریافت لیسانس به تهران آمد. هانیه توسلی به نقاشی و عکاسی علاقه فراوان داشته و اطرافیانش او را دختری شیطان می دانند.

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

علی دایی و هانیه توسلی در یک مهمانی بزرگ + تصاویر

ژست های مختلف هانیه توسلی در 36 سالگی + تصاویر

هانیه توسلی، حامد کمیلی و ...در نشست سیانور+ تصاویر

بیوگرافی کامل هانیه توسلی + عکس

هانیه توسلی در میانسالی (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس جدید هانیه توسلی در اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..