تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی ضیا در پشت صحنه فیلم جدید مهران مدیری +عکس

علی ضیا مجری مشهور تلویزیون به پشت صحنه اولین فیلم سینمایی مهران مدیری رفت.

علی ضیا و مهران مدیری

علی ضیا مجری برنامه های تلویزیونی روز پنجشنبه از پشت صحنه فیلم ساعت 5عصر بازدید کرد.

پیش از این علیرضا عصار خواننده معروف عرصه موسیقی کشور نیز از پشت صحنه این فیلم بازدید کرده بود.

«ساعت پنج عصر» یک فیلم کمدی است. فیلم سخت و خیابانی و بسیار شلوغ و پرجمعیتی است. ممکن است در هر سکانسی بین 600 تا 700 نفر حضور داشته باشند. اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی مردم اند.

«ساعت پنج عصر» فیلمی است از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر می شود. فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه ایم اما بدان توجهی نمی کنیم.

بازيگرانى كه حضورشان در اين فيلم قطعى شده است عبارتند از: سيامك انصارى، آزاده صمدى، مهران مديرى و ده ها بازيگر ديگر كه مراحل تست گريم را مي‌گذرانند.  مديرى تلاش مي‌كند اين فيلم را به جشنواره فجر برساند.

علی ضیا در پشت صحنه فیلم جدید مهران مدیری

سینماخبر

اخبار مرتبط:

همه چیز درباره علی ضیا ، از تصاویر و بیوگرافی خانوادگی و کاری تا ورود به تلویزیون و موفقیت هایش + تصاویر

پست تکان دهنده علی ضیا از حادثه منا + عکس

علی ضیا ممنوع التصویر شد + عکس

شایعه مرگ علی ضیا از شایعه تا حقیقت ماجرا ! + عکس

چرا علی ضیا «ویتامین 3» را ترک کرد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی ضیا در پشت صحنه فیلم جدید مهران مدیری +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..