تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Defense Legend 4 1.0.49 – بازی استراتژیکی “اسطوره دفاع 4” اندروید + مود

Defense Legend 4: Sci-Fi Tower defense v1.0.49 + Mod – بازی استراتژیکی چالش برانگیز “اسطوره دفاع 4” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلای بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Defense Legend 4: Sci-Fi Tower defense – اسطوره دفاع 4 چهارمین بازی از سری بازی های خوش ساخت و سرگرم کننده Defense Legend از استودیوی GCenter ویتنامی است که در سبک استراتژی برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و به شکل رایگان با قابلیت خریدهای درون برنامه ای در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. این بار هم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و عرضه یک عنوان مهیج و جذاب دیگر برای شما عزیزان کرده ایم. ما در کنار نسخه اصلی این بازی یک نسخه مود هم تدارک دیده ایم تا شما عزیزان برای تجربه نسخه مود نیز بتوانید نسخه مربوط به آن را از فارسروید دانلود نمایید. این بازی بعد از محبوبیت قسمت های قبلی یعنی Defense Legend 3: Future War و Defense Legend 2 ساخته و طراحی شد و با همان المان های همیشگی و سبک و سیاق مشابه قبل به انتشار رسید. در مجموع باید گفت که از نظر شکل و شمایل، طراحی ها، سناریو و حتی گیم پلی تفاوت خیلی خاصی بین قسمت های مختلف این بازی وجود ندارد و این بدین معنی است که اگر شما پیش از این یکی از قسمت های قبلی سری بازی های Defense Legend را تجربه کرده باشید می توانید خیلی زود با کلیت قسمت جدید آن تعامل برقرار کنید.

Defense Legend 4: Sci-Fi Tower defense

در بازی Defense Legend 4: Sci-Fi Tower defense همانطور که از عنوانش پیداست شما یک بازی برج دفاعی علمی تخیلی را تجربه می کنید. محوریت تمام بازی های این مجموعه نبردهای آینده نگرانه و فانتزی است که در آن ربات های غول آسا به نبرد یکدیگر می روند. در قسمت چهارم هم همین رویکرد دنبال شده و شما باید در دنیایی پسا آینده ای که جنگاوری های نوین و رباتیک حرف اول را در جنگ ها می زنند شرکت کنید. سبک کلی بازی درست مثل تمام بازی های سبک برج دفاعی یا Tower Defense است اما ویژگی های متنوع و خاص دیگری در Defense Legend 4: Sci-Fi Tower defense دیده می شود که در خیلی از بازی های مشابه وجود ندارند. برای مثال یکی از جذاب ترین بخش های این بازی رویارویی با رئیس های بزرگ (Boss) و مراحل چالش برانگیز است. به گفته سازنده، اگر در این بازی استراتژی مناسبی به کار نبرید خبری از پیروزی نخواهد بود. بنابراین شما با یک بازی ساده سر و کار ندارید و با یک عنوان حرفه ای و چالش برانگیز رو به رو هستید. کار شما استفاده از نیروهای دفاعی مختلف علیه دشمنانی است که قصد نابود کردن شما را دارند. شما نباید به دشمنان اجازه عبور بدهید و باید با قرار دادن صحیح نیروهای دفاعی خود دژ محکمی برای مقابله با دشمنان ایجاد کنید. برای آشنایی کامل با سبک و سیاق گرافیکی و گیم پلی بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید و سپس از طریق لینک های مستقیم فارسروید اقدام به دریافت این بازی به صورت معمولی یا مود شده کنید.

توجه : برای ورود به بازی به اینترنت و فعال بودن فیلت-رشکن نیاز است.

تغییرات نسخه 1.0.49 - Add new maps 65 -74

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Defense Legend 4 1.0.49 – بازی استراتژیکی “اسطوره دفاع 4” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..