تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن نجات جادو Encanto 2021 – با زیرنویس فارسی

3/5 - (2 امتیاز)

دانلود-انیمیشن-انکانتو

نام انیمیشن: Encanto – نجات جادو

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، کمدی، درام

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 2160p UHD HDR / WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL 480p

زیرنویس فارسی: دارد؛ سه ترجمه متفاوت

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن انکانتو (به انگلیسی: Encanto 2021) داستان خانواده فوق‌العاده‌ای به‌نام مادریگال‌ها را روایت می‌کند که در کوه‌های کلمبیا و در یک خانه جادویی زندگی می‌کنند. آن‌ها شهر پر جنب و جوشی دارند، اما منطقه‌ای به نام انکانتو، که به‌شدت جذاب و شگفت انگیز است، تمام ماجراهای این انیمیشن را به خود اختصاص داده است. جادوی انکانتو به هر کودکی در این سرزمین یک هدیه منحصربه‌فرد داده است و می‌توانند از آن برای شفا دادن و خیلی از کارهای دیگر استفاده کنند. البته گویا یکی از آن‌ها که میرابل نام دارد، از این قدرت بی‌نصیب مانده است. او متوجه می‌شود که جادوی این سرزمین در معرض خطر واقعی قرار دارد.

او تصمیم می‌گیرد که کاری انجام داده و اجازه ندهد که سرزمین انکانتو از این هدیه محروم شود. او تنها مادریگال معمولی این سرزمین است و اتفاقا آخرین امید خانواده هم خواهد بود. فضای جذاب این انیمیشن مثل انتظاری که از دیزنی داریم،‌به‌خوبی ساخته و پرداخته شده است و جلوه‌های گرافیکی جالبی به واسطه همین قدرت جادویی ساکنین آن فراهم شده است. میرابل ماجراهای بسیار عجیبی را تجربه خواهد کرد و به زودی سرزمینی که در شادی به سر می‌برد، با مشکلاتی مواجه شده و میرابل تنها فردی است که می‌تواند با آن‌ها روبرو شود.

info

Encanto tells the tale of an extraordinary family, the Madrigals, who live hidden in the mountains of Colombia, in a magical house, in a vibrant town, in a wondrous, charmed place called an Encanto. The magic of the Encanto has blessed every child in the family with a unique gift from super strength to the power to heal-every child except one, Mirabel. But when she discovers that the magic surrounding the Encanto is in danger, Mirabel decides that she, the only ordinary Madrigal, might just be her exceptional family’s last hope.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن نجات جادو Encanto 2021 – با زیرنویس فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..