تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت هواداران اتلتیکو با نام ورزشگاه جدید

کد خبر: ۴۳۸۳۷۶

۴۲۰  بازدید

هواداران باشگاه اتلتیکو مادرید مخالفت خود را با طرح جدید باشگاه اعلام کردند.

وبسایت نود: روز جمعه باشگاه اتلتیکو مادرید به صورت رسمی اعلام کرد ورزشگاه جدید این باشگاه واندا متروپولیتن نام خواهد داشت. در یک نظر سنجی که AS در بین هواداران این باشگاه انجام داد ۷۹ درصد با نام انتخابی برای ورزشگاه جدید مخالف بودند. همچنین در این نظر سنجی ۶۴ درصد شرکت کننده گان مخالفت تغییر لوگوی باشگاه بودند.

گروه واندا برای نام گذاری اسم آن ها روی ورزشگاه جدید اتلتیکو مادرید سالانه ۱۰ میلیون یورو به این باشگاه خواهد پرداخت. متروپولیتن هم که جزئی از اسم جدید ورزشگاه اتلتیکو مادرید خواهد بود از ورزشگاه قدیمی این تیم (قبل از ویسنته کالدرون) گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت هواداران اتلتیکو با نام ورزشگاه جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..