تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدبو شدن دهان با تشکیل سنگ های بینی - آکا

,چرا دهانمان بوی بد میدهد؟,دلیل بدبو شدن دهان,بوی بد دهان,[categoriy] بدبو شدن دهان با تشکیل سنگ های بینی

بدبو شدن دهان با تشکیل سنگ های بینی - آکاچرا دهانمان بوی بد میدهد؟,دلیل بدبو شدن دهان,بوی بد دهان

آکاایران: بدبو شدن دهان با تشکیل سنگ های بینی

آکاایران: به گزارش آکاایران: بوی بد دهان یکی از عواملی است که میتواند در روابط اجتماعی افراد باعث اختلالاتی شود و آدم ها هنگامی که بوی بد دهان طرف مقابل به مشام شان میرسد از آن دوری میکنند.تصور اکثر مردم این است که عامل اصلی بدبو شدن دهان وجود دندان های پوسیده و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان است،اما عوامل دیگری هم در تشکیل بوی بد دهان اثرگذار است.

متخصصان معتقدند این عارضه ناخوشایند می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.دکتر اکبر بیات با تأکید بر اینکه عوامل متعددی در بد بو شدن دهان مؤثرند، می گوید: سنگ بینی و همچنین بیماری های مخاط بینی از جمله مهم ترین عوامل ایجاد  بوی بد دهان و حتی بینی به شمار می آیند.

این متخصص گوش و حلق و بینی می افزاید: به طور معمول رسوب موادی که در ترشحات بینی وجود دارد، به تشکیل سنگ های بینی منجر می شود. متأسفانه بوی بد این سنگ ها به اندازه ای است که مبتلایان حتی از فاصله دور نیز باعث آزار دیگران می شوند.

به گفته دکتر بیات با خارج کردن سنگ و درمان این عارضه توسط متخصص گوش و حلق و بینی، بوی بد دهان نیز برطرف خواهد شد.

وی درخاتمه با اشاره به دیگر عوامل ایجاد بوی بد دهان خاطرنشان می کند: عفونت لوزه ها، عفونت سینوس ها، رفلاکس معده به مری، بیماری های گوارشی و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان از دیگر عوامل ایجاد کننده بوی بد دهان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدبو شدن دهان با تشکیل سنگ های بینی - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..