تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی اجساد 7 شهید انتفاضه قدس را تحویل می دهد

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین،کابینه امنیتی دولت رژیم صهیونیستی سرانجام پس از چند ماه اختلافات داخلی بر سر تحویل اجساد شهدای حماس، تصمیم گرفت پیکر 7 تن از شهدای انتفاضه قدس را به خانواده هایشان تحویل دهد.
رادیو اسرائیل با اعلام این خبر خاطرنشان کرد دفن اجساد این 7 شهید فلسطینی تنها در صورتی انجام می شود که خانواده هایشان با شروط تعیین شده از سوی رژیم صهیونیستی موافقت کنند.
خانواده 10 شهید فلسطینی با ارائه دادخواست هایی به دادگاه های صهیونیستی خواستار تحویل اجساد فرزندان شهیدشان شده بودند که در نهایت رژیم صهیونیستی پس از چندین ماه با تحویل اجساد 7 نفر از این شهدا موافقت کرد اما جسد 3 شهید دیگر به خاطر اینکه از اعضای حماس بوده اند، همچنان توقیف خواهد بود.
هم اکنون اجساد 26 شهید فلسطینی از جمله 10 بانوی شهید در سردخانه های رژیم صهیونیستی توقیف شده و رژیم صهیونیستی تا این لحظه حاضر به تحویل آن ها به خانواده هایشان نشده است.
سرزمین فلسطین از یکسال پیش، شاهد موج تازه ای از انتقاضه علیه رژیم صهیونیستی است.
انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی، آغاز شد.
با آغاز انتفاضه سوم مردم فلسطین تاکنون دست کم 265 فلسطینی به شهادت رسیده و صدها نفر از مردم فلسطین نیز زخمی شده اند.
شبد**1480** 9122* مترجم : غلامرضا رفیع**انتشار دهنده : مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی اجساد 7 شهید انتفاضه قدس را تحویل می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..