تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دورتموند و رئال توافقی بر سر اوبامیانگ نداشتند

کد خبر: ۴۳۸۳۷۵

۶۰  بازدید

هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، اعلام کرد که هیچ توافقی بین این باشگاه و رئال مادرید بر سر انتقال پیر امریک اوبامیانگ صورت نگرفته است.

ورزش سه: روز گذشته نشریه مارکا ادعا کرد که رئالی ها با دورتموند به توافق رسیدند که در صورت آمادگی شان برای فروش اوبامیانگ، جولیان وایگل یا عثمان دمبله، به آنها اطلاع بدهند. همچنین اعلام شد که دورتموند به دنبال خامس رودریگس و کاسمیرو است و ممکن است این بازیکنان بین دو باشگاه معاوضه شوند.

واتسکه تایید کرد چهارشنبه شب و در جریان دیدار رئال و دورتموند در چمپیونزلیگ، شام را با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، صرف کرده اما صحبتی در هیچ بازیکنی با او نداشته است.

دورتموند و رئال توافقی بر سر اوبامیانگ نداشتند

او به خبرنگاران گفت:" درست است که من با فلورنتینو پرس غذا خوردم و در ورزشگاه هم کنار هم نشستیم اما حتی یک ثانیه هم در مورد بازیکنان بروسیا دورتموند صحبت نکردیم. هیچ توافقی صورت نگرفت."

این در حالی است که اوبامیانگ بارها اعلام کرد دوست دارد برای رئال بازی کند زیرا به پدربزرگش قول داده که روزی برای این باشگاه به میدان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دورتموند و رئال توافقی بر سر اوبامیانگ نداشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..