تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انریکه: روز تمدید قرارداد مسی را باید جشن بگیریم

کد خبر: ۴۳۸۳۷۳

۵۶  بازدید

در حالیکه باشگاه بارسلونا شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد مسی را تایید کرده است، لوییز انریکه اعلام کرد در حال حاضر به این مسئله فکر نمی‌کند.

وبسایت نود: رسانه‌های اسپانیایی خبر از این داده‌اند که بارسلونا با مدیر برنامه های برنده پنج توپ طلای اروپا مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز کرده است. خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌های سوپر استار آرژانتینی بارسلونا به این شهر سفر کرده است تا مذاکرات تمدید قرارداد را با کاتالان‌ها آغاز کند، گفته می‌شود قرارداد جدید تا سال ۲۰۲۲ اعتبار خواهد داشت و مسی ۲۹ ساله را به پر درآمد ترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد کرد. لوییز انریکه در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا و اوساسونا اعلام کرد در صورت به توافق رسیدن دو طرف در این مذاکره باید جشن بزرگی برپا کرد:

قطعا این خبر فوق العاده ای است، از اینکه پدر مسی در شهر است بسیار خوشحال هستم و مطمئنا روزی که خبر تمدید قرارداد او اعلام شود روزی است که باید جشن بگیریم. با این حال در حال حاضر به این موضوع فکر نخواهم کرد.

قرارداد لئو مسی تا سال ۲۰۱۸ با بارسلونا اعتبار دارد و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد این اعجوبه آرژانتینی شایعاتی مبنی بر علاقه منچستر یونایتد و منچستر سیتی برای امضای قرارداد با مسی به گوش می‌رسید. علاوه بر این پس از اینکه بارسا قرارداد بوسکتس، نیمار و ماسکرانو را تمدید کرد، به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده خبر تمدید قرارداد لوییز سوارز را منتشر خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انریکه: روز تمدید قرارداد مسی را باید جشن بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..