تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس مشهد و چند شهر به دلیل برف و یخبندان

تعطیلی مدارس مشهد و چند شهر به دلیل برف و یخبندان

محمدرضا فرهادی نیا افزود: بر اساس تصمیم گیری نهایی این اداره کل، مدارس مقطع ابتدایی شهرستان های سرخس، زاوه، تربت جام، تایباد، طرقبه و شاندیز، فریمان، باخرز، زبرخان، منطقه کدکن، جلگه رخ، رضویه، احمدآباد، صالح آباد و تبادکان و نیز نواحی هفت گانه مشهد در نوبت صبح فردا تعطیل است.

این مسئول اعلام کرد: علاوه بر این مدارس شهرستان های نیشابور، چناران، گلبهار و کوهسرخ نیز در مقطع ابتدایی و نیز مدارس دوره اول متوسطه منطقه کدکن با یکساعت تاخیر فعال خواهند بود.

وی اظهار کرد: همچنین تمامی مدارس استثنایی در تمامی مناطق و شهرستانهای مذکور در نوبت صبح روز شنبه بیستم آذرماه تعطیل است.

وی با اشاره به انتشار برخی اطلاعیه های نادرست در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس افزود: تنها منبع اطلاع رسانی صحیح در خصوص تعطیلی مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان و اخبار مستند مندرج در رسانه ها است.

فعالیت آموزشی در تمامی دیگر مقاطع تحصیلی در این شهرستانها و سایر شهرستان ها برقرار است و در صورت هرگونه تصمیم گیری در خصوص تعطیلی در اخبار بعدی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس مشهد و چند شهر به دلیل برف و یخبندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..