تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوب ترین تاپیک های فیس بوک در سال 2016

کد خبر: ۴۳۸۳۶۹

۱۵۶  بازدید

خبرآنلاین: با نزدیک شدن به پایان سال 2016 آمار محبوب‌ترین و مهم‌ترین تاپیک ها و سرفصل‌های موردعلاقه کاربران فیس بوک مشخص شد.

در 12 ماهه گذشته موضوع انتخابات ریاست جمهوری امریکا مهم‌ترین و پربحث ترین سرفصل فیس بوک شد و این در حالی است که در انگلیس موضوع برگزیت به مهم‌ترین بحث بین کاربران تبدیل شد.

سیاست در برزیل و موضوع Black Lives Matter یا BLM به‌عنوان جنبش بین‌المللی ضد خشونت علیه جامعه افریقایی-آمریکایی از دیگر موضوعات داغ در فیس‌بوک بود که کاربران به آن پرداختند.

همچنین المپیک، دیوید بویی (موسیقی‌دان و خواننده انگلیسی)، محمدعلی کلی و جام ملت‌های اروپا از دیگر مباحث مهمی بود که 12 ماه گذشته توسط کاربران فیس‌بوک بدان پرداخته شد.

جالب اینجاست که موضوعی مانند اخبار جعلی / Fake news در لیست پربحث ترین جای نگرفت چراکه این موضوع در اواخر نوامبر و پس از انتخابات ریاست جمهوری وارد مباحث فیس‌بوکی و غیر فیس‌بوکی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوب ترین تاپیک های فیس بوک در سال 2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..