تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب قطعنامه درباره سوریه در سازمان ملل

ساعت 24-مجمع عمومی سازمان ملل متحد با طرح کانادا و چند کشور دیگر در مورد سوریه از جمله توقف عملیات در شهر حلب موافقت کرد.

 کانادا و چند کشور دیگر از جمله ژاپن، کاستاریکا و هلند عصر امروز (جمعه) طرحی را به سازمان ملل متحد ارائه کردند و خواستار توقف فوری عملیات در شهر حلب، لغو محاصره شهرها و تضمین ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به مناطق محاصره شده شدند.

این قطعنامه با ۱۲۲ رأی مواقفق و ۱۳ رأی مخالف به تصویب رسید.

این در حالی است که شورای امنیت دوشنبه این هفته نشستی را برای بررسی قطعنامه سازمان ملل درباره آتش‌بس یک هفته‎ای در حلب برگزار کرد که چین و روسیه این قطعنامه را وتو کردند.

ویتالی چورکین، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرده بود که برای توقف درگیری‌ها در حلب باید جدول زمانی تعیین و راه‌های امنی برای خروج عناصر مسلح از شرق حلب ایجاد شود. در این طرح اشاره‌ای به خروج عناصر مسلح از شرق حلب اشاره‌ای نشده است.

به گفته وی، عناصر تروریستی سوریه از آتش‌بس گذشته برای تنفس و تقویت مواضع خود سوء استفاده کرده بودند و نباید این مسأله دوباره تکرار شود.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب قطعنامه درباره سوریه در سازمان ملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..