تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : کار را رها نکنید تا در سنین سالخوردگی سالم بمانید


کار را رها نکنید تا در سنین سالخوردگی سالم بمانید


زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
کارشناسان بر این باورند که تداوم فعالیت شغلی در سنین ۵۰ تا ۷۰ سالگی برای حفظ سلامت بدن در دوران سالخوردگی ضروری است.

به گزارش ایرنا  به گفته بی بی سی، پروفسور سلی دیویس از مقامات ارشد بهداشتی انگلیس در گزارشی تصریح کرد که نباید فواید جسمی و روانی اشتغال و یا کار داوطلبانه را دستکم گرفت.

وی گفت: اشتغال، احساس رضایت بیش از از زندگی و انزوای کمتر را در پی دارد، بنابراین، زمان بازنشستگی، فرصتی واقعی برای فعالیت بیش از است.

دیویس افزود: تداوم کار، کار داوطلبانه و یا پیوستن به یک دسته اجتماعی می‌تواند باعث حفظ فعالیت جسم و ذهن افراد شود که فواید بهداشتی قابل توجهی دارد.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : ۱۶ نشانه‌ فرسودگی شغلی؛ این نشانه‌ها را جدی بگیرید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : کار را رها نکنید تا در سنین سالخوردگی سالم بمانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..