تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای۱۲ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از عصر روز گذشته تاکنون در ۱۲ شهرستان استان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن در چناران با ۲ میلیمتر بوده است.

به گزارش قدس آنلاین، زهرا عنایتی اظهار کرد: طی این مدت بارش باران در شهرستانهای چناران، مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه، گناباد، تربت‌جام، درگز، فریمان، خواف، بردسکن، تایباد و کلات گزارش شده است.

وی اضافه کرد: بارشهای پراکنده باران در خراسان رضوی تا پایان هفته‌جاری و در ارتفاعات با احتمال ریزش برف ادامه دارد و از روز شنبه سامانه بارشی همراه با افت دما و سرما در استان فعال می‌شود که این سیستم به غیر از جنوب غرب بیشتر مناطق استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با فعالیت این سیستم میانگین دمای هوا در خراسان رضوی بیشتر از ۱۰ درجه کاهش می یابد و طی این مدت در نواحی سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

عنایتی با اشاره به روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی از امروز چهارشنبه افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز پنج درجه کاهش دارد و تا روزهای ابتدایی هفته جاری به چهار درجه خواهد رسید.

وی با اشاره به افزایش شدت وزش باد همراه با گرد و خاک اضافه کرد: در شهرستان سرخس، افزایش گرد و خاک، میدان دید در این شهرستان را به کمتر از ۱۵۰ متر رساند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:قوچان با کمینه دمای هوای چهار درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

عنایتی افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان جغتای با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای۱۲ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..