تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره جدید رونالدو در آستانه مراسم توپ طلا

کد خبر: ۴۳۸۳۴۰

۷۹  بازدید

رونالدو در آستانه برگزاری مراسم توپ طلا که توسط نشریه فرانس فوتبال برگزار می‌شود چهره‌اش را تغییر داد.

خبرگزاری فارس: مراسم توپ طلای فوتبال اروپا در سال 2016 دوشنبه شب 22 آذرماه در شهر پاریس برگزار می‌شود.

امسال این مراسم از مراسم انتخاب برترین بازیکن فوتبال جهان که توسط فیفا معرفی می‌شود، جدا شده و توپ طلا به یکی از ستارگان دنیای فوتبال که به احتمال فراوان رونالدو است، اهدا می‌شود.

طبق اعلام فرانس فوتبال، این نشریه با همکاری نشریه اکیپ، از ساعت 17:30 به وقت محلی روز دوشنبه، به ترتیب نفرات سی ام تا ششم را اعلام کرده و ساعت 20 به وقت محلی نیز برنده نهایی را معرفی خواهد کرد. بدین ترتیب دوشنبه آینده ساعت 22:30 به وقت ایران مشخص می‌شود که رونالدو فاتح توپ طلا شده یا مسی.

بر این اساس تصویری جدید از کریس رونالدو در اخرین تمرین رئال مادرید منتشر شده است و رونالدو در این تمرین مدل موی خود را تغییر داده است و به نظر می‌رسد از این چهره در مراسم توپ طلا استفاده خواهد کرد.

چهره جدید رونالدو در آستانه مراسم توپ طلا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره جدید رونالدو در آستانه مراسم توپ طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..