تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیون، میزبان فینال لیگ اروپا 2018

کد خبر: ۴۳۸۳۳۸

۵۶  بازدید

یوفا میزبان برخی از رویدادهای آتی فوتبال این قاره را اعلام کرد.

طرفداری: در نشست امشب کمیته اجرای یوفا مقرر شد که فینال لیگ اروپای 2018 در ورزشگاه المپیک لیون پارک برگزار شود. ورزشگاهی که در یورو 2016 نیز میزبان یکی ازبازی‌های نیمه نهایی بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی یوفا، ورزشگاه 59286 نفری المپیک لیون پارک به عنوان میزبان فینال لیگ اروپای فصل بعد معرفی شد. ورزشگاهی که در یورو2016 میزبان شش بازی از جمله دیدار پرتغال - ولز در نیمه نهایی بود. فینال فصل جاری لیگ اروپا در سوئد برگزار خواهد شد.

لیون، میزبان فینال لیگ اروپا 2018

یوفا هم‌چنین اعلام کرد که ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند به ترتیب میزبان رقابت‌های یورو زیر 19 و زیر 17 ساله‌های اروپا در سال 2019 خواهند بود. اسکاتلند نیز میزبان رقابت‌های یورو زیر 19 ساله بانوان اروپا خواهد بود. ضمن اینکه میزبان و یا میزبان‌های یورو 2024 نیز در سپتامبر 2018 اعلام خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیون، میزبان فینال لیگ اروپا 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..