تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطهری: معنی نامردی بردن را نمی‌فهمم!

کد خبر: ۴۳۸۳۳۷

۶۵  بازدید

خبرگزاری تسنیم: حمید مطهری در خصوص پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی کاملاً یک طرفه بود و ما بازی خوبی انجام می‌دادیم، اما از یک طرفه بودن بازی و موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نمی‌کردیم. البته تیمی که بی‌مهابا حمله می‌کند، به حریف هم موقعیت می‌دهد. انصافاً سیاه‌جامگان چند موقعیت خطرناک داشت و حتی به تیر دروازه هم زد، اما در کل بازی، ما بهتر بودیم.

وی ادامه داد: مقابل سیاه‌جامگان موقعیت‌های خوبی نصیب ما شد، اما این موقعیت‌ها به گُل تبدیل نمی‌شد. برای کادرفنی سیاه‌جامگان احترام قائل هستم، اما به نظرم ما خوب بودیم و گلی هم که زدیم کاملاً تاکتیکی بود و روی این گل کار کرده بودیم.

مربی پیکان درباره صحنه‌های آخر بازی و اعتراض شدید خداداد عزیزی به اخراج دروازه‌بان تیمش و داوری مسابقه گفت: اگر یک کارشناس آمد و گفت که آن توپ ما خطا نبوده، دروازه‌بان سیاه‌جامگان خطای هند نکرد یا گل ما درست نبوده، من از فوتبال خداحافظی می‌کنم. کادرفنی سیاه‌جامگان همکاران من هستند، اما باید خویشتن‌دارتر باشند. من منکر اشتباهات داوری در بازی‌های مختلف نمی‌شوم، اما نمی‌دانم اعتراض آنها درباره کدام صحنه بوده است.

مطهری در پاسخ به این سؤال که آیا به نظرش اعتراض عزیزی به مسائل داوری برای زیر سؤال بردن پیروزی پیکان و کم کردن اثرات شکست تیم خودش است، گفت: من همیشه دوست دارم درباره همکارانم خوب صحبت کنم. ما هفته گذشته در شرایط جوی بد به ذوب‌آهن باختیم،‌ اما به همکارانم در این تیم تبریک گفتم. به نظرم فوتبال آنقدر ارزش ندارد که همه چیز را زیر سؤال ببریم.

وی در واکنش به این مسئله که خداداد عزیزی گفته است «بردی که با نامردی به دست می‌آید ارزشی ندارد» گفت: اصلاً نمی‌فهمم با نامردی بردن چیست. معنی نامردی را نمی‌فهمم یعنی چه. توپی که ما گل کردیم، توپی بود که دروازه‌بان حریف بیرون محوطه جریمه با دست دفع کرده بود. او یک کارت زرد داشت و یک کارت زرد دیگر هم گرفت و اخراج شد. ما همان توپ و ضربه ایستگاهی را روی کار تاکیتکی تبدیل به گل کردیم و نمی‌دانم کجای این برد نامردی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطهری: معنی نامردی بردن را نمی‌فهمم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..