تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی NASCAR 21 Ignition برای PS4

اولین رای باشید!

بازی NASCAR 21 Ignition دنباله محبوب‌ترین سری مسابقات اتومبیل‌رانی جهان است که بار دیگر شما را با گرافیک حیرت انگیز و گیم‌پلی جذاب خود، وارد رقابت‌هایی می‌کند که کسب پیروزی در آن حس خوبی به همراه خواهد داشت. گیم‌پلی بازی همه جانبه و بسیار عالی بوده و اصالت همیشگی بازی‌های ناسکار را به همراه دارد. جو مسابقات ناسکار را در این بازی خواهید داشت و می‌توانید یک رانندگی تمام عیار را در خلال مسابقات فصل تجربه کنید. هندلینگ خودرو در بازی همراه با رانندگان رسمی انجام می‌شود و مسیرهای فصل هم کاملا معتبر در اختیار شما قرار داده شده است.

NASCAR 21 Ignition PS4-DUPLEX

ID: CUSA27897; Update v1.30

دانلود-بازی-NASCAR-21-Ignition

در این بازی می‌توانید مستقیما احساس رانندگی واقعی را با ماشین‌های باورنکردنی آن تجربه کرده و در تلاش برای کسب جام اصلی بازی‌های ناسکار، همه مهارت خود را نشان دهید. کمک راننده به شما کمک خواهد کرد که مسیر را پیدا کرده و در زمان صحیح، ماشین خود را در شرایط پیچ یا موارد دیگر قرار دهید. بازی بارقه‌هایی از شبیه‌سازی را هم به همراه داشته و اگر علاقه‌مند به چنین رقابت‌هایی در سبک ریسینگ هستید، یقینا از تجربه آن نهایت لذت را خواهید برد. حالت حرفه‌ای بازی برای رانندگان حرفه‌ای آماده شده است و تقریبا همه قوانین مسابقات ناسکار در آن رعایت خواهد شد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-NASCAR-21-Ignition تصاویر-بازی-NASCAR-21-Ignition تصاویر-بازی-NASCAR-21-Ignition تصاویر-بازی-NASCAR-21-Ignition تصاویر-بازی-NASCAR-21-Ignition تصاویر-بازی-NASCAR-21-Ignition info

NASCAR 21: Ignition redefines the official video game of the world’s most popular stock car racing series. With incredible graphics and immersive gameplay, NASCAR 21: Ignition brings a whole new level of authenticity and atmosphere to the NASCAR Cup Series.

Complete with official drivers, teams and tracks from the 2021 NASCAR Cup Series season, the authentic presentation, including broadcast quality pre-race build up and post-race replays, takes you as close to the real thing as you can get.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی NASCAR 21 Ignition برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..