تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Blade Crafter 2 2.52 – بازی نقش آفرینی “شمشیر ساز 2” اندروید + مود

Blade Crafter 2 v2.52 + Mod – بازی نقش آفرینی و هیجان انگیز “شمشیر ساز 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Blade Crafter 2 – شمشیر ساز 2 دومین عنوان و دومین قسمت از سری بازی های Blade Crafter می باشد که بعد از محبوبیت جهانی قسمت اول تولید و به همان شکل یعنی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید ارائه شد. مسئولیت ساخت و انتشار این بازی بر عهده استودیوی Studio Drill کشور کره جنوبی می باشد. درست مثل قسمت اول که به عنوان اولین وب سایت معرفی کننده اقدام به نشر آن بازی کردیم، این بار هم برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و عرضه بازی شمشیر ساز 2 یا همان Blade Crafter 2 می کنیم. سازندگان بازی برای قسمت دوم از همان المان های قسمت اول استفاده کرده اند اما این بار آیتم ها و قابلیت های بیشتری برای بازی شمشیر ساز 2 در نظر گرفته اند. اگر با قسمت ابتدایی آشنا باشید می دانید که سبک این سری از بازی ها به چه صورت است. Blade Crafter 2 مثل قسمت پیشین نیز از گیم پلی ترکیبی نقش آفرینی و کلیکی ساخته شده است و این بار هم شما می توانید همان ویژگی های جالب را با بخش های جدید و طراحی های بهتر تجربه کنید! در بازی Blade Crafter 2 شما یک سازنده شمشیر هستید! قهرمان اصلی شما خود شمشیرهای ساخته شده توسط شما هستند. این شمشیرهای افسانه ای درست مثل یک قهرمان واقعی که راه می رود و می جنگد می باشند! شما باید در مراحل بازی شمشیرهای مخصوص خود را آماده کرده و وارد میدان نبرد شوید. خود این شمشیرها به صورت خودکار نبرد را آغاز می کنند اما برای نتیجه بهتر و سریع تر می توانید درست مثل بازی های Idle Clicker اقدام به ضربه زدن سریع روی صفحه کنید (Tap Tap) تا با سرعت بیشتری به دشمنان آسیب برسانید.

Blade Crafter 2

در طول مراحل بازی Blade Crafter 2 می توانید از حضور قهرمانان دیگر و همچنین موجودات افسانه ای و البته بامزه مثل اژدها بهره مند شوید. بازی شمشیر ساز 2 همچنین یک سیستم ارتقاء جالب و منحصر به فرد دارد که می توانید در آن با آنلاک کردن ده ها آیتم مختلف مثل ابزارهای جنگی، سلاح ها، زره و … قهرمانان خودتان را ارتقاء دهید. همچنین به منظور افزایش جذابیت بازی، در بخش های مختلفی از آن جواهرات نادر و زیبایی وجود دارند که می توانید آن ها را کشف و جمع آوری کنید. این بازی بیشتر از 100 مرحله دارد. دشمنان شما به صورت تصاعدی سخت تر و قوی تر می شوند و در پایان بعضی از مراحل شما باید با رئیس ها رو به رو شوید. در نهایت باید به سراغ رئیس اصلی و غول آسا بروید و با شکست دادن او، پیروزی کامل را کسب کنید! گرافیک ساده و فانتزی بازی اگرچه ظاهر آن را کمی کودکانه کرده است، اما گیم پلی چالش برانگیز و نقش آفرینی آن آن قدرها هم به راحتی قابل هندل کردن نیست. سبک جالب این بازی، حجم مناسب و ویژگی های متعدد آن باعث شده تا Blade Crafter 2 یک بازی سرگرم کننده و پرمخاطب باشد. این بازی آمده است تا به موفقیت های قسمت قبلی ادامه دهد! اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی و کلیکر هستید پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را تجربه کنید. برای این کار می توانید نسخه معمولی یا مود شده آن را به صورت تست شده از فارسروید دریافت کرده و مدت ها خودتان را سرگرم کنید. قابل ذکر است که بازی شمشیر ساز 2 بیشتر از 100 هزار دانلود داشته و امتیاز به دست آمده توسط آن امتیاز 4.0 از 5.0 است.

تغییرات نسخه 2.52 - Improvement of payment feature - Fixed european language crash bug

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Blade Crafter 2 2.52 – بازی نقش آفرینی “شمشیر ساز 2” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..