تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا 600 میلیون دلار به برنامه موشکی رژیم صهیونیستی کمک کرد

به گزارش افکارنیوز،

کنگره آمریکا با اکثریت آراء به ارسال یک طرح سیاست دفاعی شامل بیش از 600 میلیون دلار کمک به برنامه دفاع موشکی رژیم اسرائیل، به باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور، رأی داد. این طرح در سنا با اکثریت 92 رأی در برابر 7  رأی تصویب شد. مجلس نمایندگان نیز با رأی قاطع یک هفته قبل آن را تصویب کرده بود.

این طرح، شامل کمک 600 میلیون و 700 هزار دلاری برای همکاری دفاع موشکی آمریکا-اسرائیل در سال مالی 2017 است. در این طرح، 268 میلیون و 700 هزار دلار برای بخش تحقیق و توسعه در همکاری های دفاع موشکی آمریکا-اسرائیل، 62 میلیون دلار برای تهیه سامانه دفاع راکتی گنبد آهنین، 150 میلیون دلار برای سامانه دفاع موشکی میان‌برد فلاخن داوود و 120 میلیون دلار برای تهیه سامانه دفاع موشکی دور‌برد آرو-3 اختصاص یافته است.

حدود 10 میلیون دلار دیگر نیز برای همکاری آمریکا-اسرائیل به منظور مقابله با تونل ها مقرر شده است.
  
 این کمک دفاعی، بخشی از توافقنامه مربوط به بسته دفاعی گسترده ای است که اوایل امسال بین دو طرف امضا رسید. بسته جدید سالانه 3 میلیارد و 800 میلیون دلار در اختیار اسرائیل قرار می دهد و از سال 2018 تا 2028 اعتبار خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا 600 میلیون دلار به برنامه موشکی رژیم صهیونیستی کمک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..