تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش کامل هلال احمر استان گیلان با 200نیرو و 40پایگاه در طول شبانه روز

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گیلان از خدمات رسانی به مسافران و مجروحان حادثه های مختلف در 24ساعت گذشته خبر داد.

آماده باش کامل هلال احمر استان گیلان با 200نیرو و 40پایگاه در طول شبانه روز سیاوش غلامی معاون امداد و نجات هلال احمر استان گیلان در گفت وگو اختصاصی با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت اعلام کرد: با آغاز طرح زمستانی هلال احمر استان در 40شعبه ، پایگاه و بست موقت گیلان در آماده باش کامل هست و در طول روز 200نیرو بکار گرفته می شود و در 90روزه 18000نیرو در این مکان حضور خواهند داشت.

غلامی به مهمترین خدمات در طول شبانه روز اشاره کرد: بامداد امروز به یک خانواده 3نفر خودروی سواری پژو که بعلت نداشتن زنجیر چرخ در برف گردنه الماس اسالم به خلخال گیر افتاده بودند کمک رسانی و به پایگاه انتقال داده شد، و بعد از پذیرایی و تهیه زنجیر چرخ برای این خانواده بعد از 4ساعت ادامه مسیر دادند.

وی با اشاره به تصادف لحظات قبل بین خودوری سواری پژو پارس و ریو  محور آستانه _کیاشهر منطقه محسن آباد اشاره کرد که در این حادثه 3نفر مجروح شدند که یک نفر از مجروحان به مراکز درمانی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش کامل هلال احمر استان گیلان با 200نیرو و 40پایگاه در طول شبانه روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..