تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: لسترسیتی همان تیم فصل قبل است

کد خبر: ۴۳۸۳۰۷

۵۵  بازدید

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در آستانه دیدار فردای تیمش در برابر لسترسیتی، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

منچسترسیتی با 1 امتیاز نسبت به صدر در رتبه چهارم قرار دارد و باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود.

استفاده از بازیکنان جوان: "من خودم در یک آکادمی فوتبال رشد کرده ام و به همین دلیل علاقمندم بازیکنان زیادی از این طریق به تیمم راه پیدا کنند. زمانی که به اینجا آمدم برایم آسان نبود دست به چنین کاری بزنم اما فصل آینده قطعا روال ما متفاوت است. بهتر است قبل از اینکه بازیکنی بخرید، به داشته های خود نگاهی بیندازید. البته راه یافتن به تیم اصلی آسان نیست و من بعد از صحبت کردن با مربیان آنها و بررسی کیفیت بازیکنان تصمیم گیری خواهم کرد".

گواردیولا: لسترسیتی همان تیم فصل قبل است

دیدار برابر لسترسیتی: "بازی آسانی در انتطار ما نیست. از نظر من هنوز آنها کیفیت خود را حفظ کرده اند. من احترام زیادی برای رانیری قائل هستم و معتقدم کاری که آنها در فصل گذشته انجام دادند شگفت انگیز بوده است. حالا آنها در لیگ قهرمانان هستند و در گروه خود نیز اول شده اند. در پاره ای از موارد، نمی توان روی بازی های لیگ تمرکز کرد و زمانی که این اتفاق رخ دهد، غیرممکن است در بالای جدول قرار بگیرید.

به نظر من تمرکز بازیکنان لستر بیشتر روی لیگ قهرمانان است. بازیکنان بزرگی مثل واردی، محرز و اوکازاکی در تیم مقابل هستند و از نظر من آنها به رتبه ای که مستحق آن هستند خواهند رسید".

شرایط گواردیولا در سیتی: "اگرچه سرمربی ها مسئول نتایج تیم هستند اما برای من خوب بازی کردن نیز بسیار مهم است. بعضی وقت ها یک تیم لایق پیروزی است اما این اتفاق رخ نمی دهد اما بعضی وقت ها شرایط بر وفق مراد است. اگر همیشه مانند دیدار برابر چلسی و سلتیک باشیم، سرنوشت خوبی در انتظار ما خواهد بود".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: لسترسیتی همان تیم فصل قبل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..