تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Factory Town v1.8.2 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

اولین رای باشید!

هدف شما در بازی Factory Town این است که دهکده‌ای پر رونق در دل بیابان ایجاد کنید. طیف گسترده‌ای از غذاها، لباس‌ها، ابزارها و کتاب‌ها را در این بازی خواهید داشت که برای موفقیت الزامی هستند و می‌توانید پیشروی خود را در بازی به شکل‌های مختلف ادامه دهید. شما می‌توانید واحدهای کارگری بسیار زیادی را ایجاد کرده و کمک کنید که پیشروی شما بسیار عالی‌تر ادامه پیدا کنند. ترکیبی از تجربه‌های خاص در این بازی انتظار شما را می‌کشند و می‌توانید با پردازش المان‌های بازی، فروش را شروع کرده و در اطراف نقشه سرزمین‌های جدیدی را برای خود خریداری کنید. در این بازی درآمد شما افزایش پیدا کرده و می‌توانید برای بهبود زنجیره تامین خود از آن استفاده کنید.

Factory Town v1.8.2 PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Factory-Town

می‌توانید در این بازی فناوری‌های جدید را تحقیق کرده و ببینید که کدام یک از آن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا در برابر دشمنان خود قد علم کنید. گرسنگی می‌تواند یکی از معضلات اصلی شما در این بازی باشد. بازی در بقیه بخش‌ها چندان استرس ندارد و چالش‌های لجستیکی نخواهید داشت. بازی از طریق هشت نقشه مخصوص در کمپین داخلی دنبال می‌شود و اهداف منحصربه‌فردی هم در بازی خواهید داشت. می‌توانید نقشه‌های خود را سفارشی سازی کرده و تجربه خود را از ابتدا شروع کنید. سیستم دفاعی بازی منطقی است و البته پیچیدگی‌های خاصی هم می‌تواند داشته باشد. گاهی باید فیلترهایی را هم برای اطمینان از اتصال منبع به مقصد داشته باشید.

در این بازی می‌توانید از فناوری جادویی استفاده کرده و ساختمان‌هایی را در بازی Factory Town بنا کنید که نرخ درآمد شما را بیشتر خواهد کرد. می‌توانید از ابزارهای مجسمه‌سازی هم در بازی استفاده کرده و مطابق با نیاز خود، در جهان سندباکس بازی پرسه بزنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Factory-Town تصاویر-بازی-Factory-Town تصاویر-بازی-Factory-Town تصاویر-بازی-Factory-Town تصاویر-بازی-Factory-Town تصاویر-بازی-Factory-Town info

Build, automate, and optimize a giant factory on 3D terrain using conveyor belts, trains, chutes, pipes, and airships. Sell your goods to nearby villages to expand their borders, increase happiness, and unlock even better technology!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Memory: 1 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 250 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Memory: 2 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 250 MB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SiMPLEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) فایل “SIMPLEX.EXE” را اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Factory Town v1.8.2 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..