تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Savage Lands برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی Savage Lands تجربه چالش برانگیز و فانتزی است که می‌توانید در بقایای دنیای سندباکس بازی آن را تجربه کنید. بازیکنان می‌توانند ماجراجویی‌های هیجان انگیزی را در این بازی تجربه کرده و به سراغ جهان ویران شده‌ای بروند که سال‌ها در بین انسان‌ها و اژدهایان مورد نبرد بوده است. بازیکنان باید دنیای شوم و وسیعی را فتح کنند که در آن هر تصمیمی اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. سلاح‌ها و زره‌های قدرتمندی را می‌توانید ساخته و به غارت سرزمین‌های دیگر بپردازید. هر تصمیم در آن اهمیت بالایی دارد و می‌توانید مناظری را داشته باشید که امکان فتح آن‌ها وجود دارد و همین کمک می‌کند که دست بالاتر را داشته باشید.

Savage Lands PC-PLAZA

دانلود-بازی-Savage-Lands

بازی جهان باز است و می‌توانید دنیایی فانتزی را در آن اکتشاف کنید. بازی رمز و راز بسیار زیادی دارد و حتی سبک تلاش برای بقای آن هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. مدیریت و انجام حملات هوشمندانه در بازی اهمیت فراوانی دارد و می‌توانید با غارت کار خود را جلو ببرید. شما در این بازی باید هیولاهای مختلفی را نابود کرده و فراموش نکنید که کل شهرهای خود را مجهز کنید تا از نظر دفاعی هیچ مشکلی نداشته باشند. مدیریت منابع هم در بازی اهمیت بالایی دارد و در صورت کمبود، باید به شکار رفته و تلاش کنید که جانواران جزیره را برای خود کنید. بیابان کاملا نابخشودنی عمل خواهد کرد و باید بی رحم باشید.

در این بازی کاراکترهایی را می‌بینیم که جهانی هستند و شاید اصلا پیشرفتی هم در چنین جهانی نداشته باشند. بازی باز هم دارای یک حالت کوآپ است که می‌توانید با شخصیت‌ها و دنیاهای مورد علاقه به سراغ هر کدام از آن‌ها بروید. می‌توانید در بازی Savage Lands در برابر موجودات هار قرار گرفته و آخرین مبارزه خود را انجام دهید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Savage-Lands تصاویر-بازی-Savage-Lands تصاویر-بازی-Savage-Lands تصاویر-بازی-Savage-Lands تصاویر-بازی-Savage-Lands تصاویر-بازی-Savage-Lands info

Your fight for survival begins on the frozen shores of Tarvhas, where bitter cold and vicious creatures conspire to defeat the unprepared. Uncover the land’s dark history as you and fellow explorers traverse an unforgiving and hostile world to tame the Savage Lands.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit

Processor: Intel i3, AMD Phenom II X4 965 or Better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 460, Radeon R7 360 Series with 1 GB or better

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i5, AMD Ryzen 5 or Better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1050 Ti, Radeon R9 280 or Better

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Savage Lands برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..