تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Shovel Knight Pocket Dungeon برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Shovel Knight Pocket Dungeon می‌توانید وارد دنیایی پر از پازل‌های بلاکی شوید. سیاه چالی را می‌بینیم که در حال سقوط است و باید کاملا با تفکر استراتژیکی وارد آن شوید. سیستم نبردهای بازی منحصربه‌فرد است و تا زمانی که درک درستی از آن نداشته باشید، یقینا نمی‌توانید در برابر دشمنان بازی قد علم کنید. شما می‌توانید کنترل بیش از ۱۰ قهرمان را در بازی داشته باشید و سبک خود را انتخاب کنید. می‌توانید با گنجینه‌ای اقلام منحصربه‌فرد مجهز شده و تلاش کنید که چنین اقلامی را با همدیگر ترکیب کنید تا شکل دهنده نیرویی باشند که در برابر هر گونه حمله دشمنان می‌تواند کارساز باشد.

Shovel Knight Pocket Dungeon PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Shovel-Knight-Pocket-Dungeon

شما در این بازی می‌توانید به روش‌های مختلف و حالت‌های ماجراجویی مختلف جلو رفته و حتی یکی از دوستان خود را دعوت کنید و به حالت کوآپ بروید. بازی چالش‌های روزانه بسیار زیادی دارد و می‌توانید به سبک بصری آن ایمان کامل داشته باشید. سازندگان به شکلی جسورانه سعی کرده‌اند که داستانی را روایت کنند که بسیار ناب است. شما باید از سیاه چال مرموز بازی فرار کرده و در عین حال، از حالت طنز کاراکترهای بازی هم نهایت لذت را ببرید. یک نمایشی است که باید کاملا آن را تماشا کرده و درک درستی از نحوه به پایان بردن آن داشته باشید. خیلی بیش از بخش داستانی اصلی بازی می‌توانید این بازی را انجام داده و چندین بار آن را تکرار کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Shovel-Knight-Pocket-Dungeon تصاویر-بازی-Shovel-Knight-Pocket-Dungeon تصاویر-بازی-Shovel-Knight-Pocket-Dungeon تصاویر-بازی-Shovel-Knight-Pocket-Dungeon تصاویر-بازی-Shovel-Knight-Pocket-Dungeon تصاویر-بازی-Shovel-Knight-Pocket-Dungeon info

Delve with Shovel Knight into the depths of the Pocket Dungeon in an action-packed puzzle adventure mashup like none other!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or higher

Processor: 2 Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 256 mb video memory

Storage: 330 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SiMPLEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) فایل “SIMPLEX.EXE” را اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Shovel Knight Pocket Dungeon برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..