تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلشیفته فراهانی ملیت ایرانیش را انکار کرد +عکس

گلشیفته فراهانی ملیت ایرانیش را انکار کرد +عکس

 

گلشیفته فراهانی بازیگری که چند سال پیش به خارج از کشور مهاجرت کرد و با انتشار عکس برهنه اش بسیار جنجالی شد باز هم  خبر ساز شده است ! به گزارش ایران ناز اظهار نظر گلشیفته فراهانی در مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی و درباره ملیت و هویتش جنجالی شد

 

گلشیفته فراهانی ملیت ایرانیش را انکار کرد +عکس

 

این بازیگرِ مهاجرت کرده باز هم با انتشار تصویری از مصاحبه خود با یک روزنامه فرانسوی خبرساز شد.وی در این مصاحبه هویت و ملیت خود را فراموش کرده است و خود را متعلق به هیچ قوم و ملتی نمی‌داند. جالب است که چندی پیش گلشیفته با انتشار ویدئویی خروج از ایران را اشتباهی بزرگ خوانده و ابراز ندامت کرده بود.

 

مطالب مرتبط:

 

شباهت جالب دختر هالیوودی به گلشیفته فراهانی +عکس

جنجال ممنوع الکاری خانواده فراهانی بجای گلشیفته

جدیدترین عکسهای گلشیفته فراهانی با گربه و اسب (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلشیفته فراهانی ملیت ایرانیش را انکار کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..