تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامتی متفاوت در هتل پارک حیات مشهد

اقامتی متفاوت در هتل پارک حیات مشهد

خیلی از افرادی که به شهر مشهد سفر می‌کنند، به دنبال این هستند تا هتلی را رزرو کنند که فاصله خیلی کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) داشته باشد و بتوانند با پای پیاده خود را به حرم برسانند. اما در اطراف شهر مشهد نیز هتل‌های خیلی خوب و باکیفیتی وجود دارد که نه با پای پیاده، اما با مقداری رانندگی می‌توانید خود را در زمان نسبتا کمی از هتل به حرم برسانید و زیارت کنید.

ما در این مقاله قصد داریم یکی از این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که چطور می‌توانید آن هتل را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اقامتی متفاوت در هتل پارک حیات مشهد

درباره هتل پارک حیات

یکی از زیباترین و البته لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که داخل شهر نیست و حدود 20 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد، هتل پارک حیات مشهد می‌باشد. این هتل 5 ستاره در سال 1375 ساخته شد و برای بهبود کیفیت خدماتش، در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت.

در حال حاضر این هتل بزرگ، مجموعا 324 اتاق دارد تا بتواند بهترین کیفیت خدمات را به مسافرانش ارائه دهد. هتل پارک حیات امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی نیز دارد که از آنها می‌توان به سالن بدنسازی، حمام ترکی، اسپا و همچنین استخر و سونا و جکوزی اشاره کرد.

با اینکه این هتل خارج از شهر مشهد است، اما نباید نگران رستوران باشید. هتل پارک حیات 3 رستوران و یک کافی شاپ دارد که می‌توانید برای صرف غذا و انواع نوشیدنی، به آنها مراجعه کنید. اگر قصد داشتید به این هتل بروید و در آن اقامت داشته باشید، می‌توانید از میان انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های 2 و 3 تخته آن انتخاب کنید.

دسترسی هتل

هتل پارک حیات جزو هتل‌هایی است که فاصله نسبتا زیادی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و رسیدن به حرم از هتل باید حدود 45 دقیقه با ماشین زمان صرف کنید. اگر با هواپیما به مشهد رفتید، از فرودگاه تا هتل پارک حیات حدود 30 کیلومتر راه است که باید آن را طی کنید. اما این هتل فاصله خیلی زیادی با سرزمین موج‌های آبی ندارد و می‌توانید ظرف 20 دقیقه خود را از هتل به آنجا برسانید و از تفریحات هیجان انگیز آبی آن استفاده کنید.

رزرو هتل پارک حیات مشهد

برای رزرو هر یک از هتل‌های مشهد با مناسبت‌ترین قیمت، اسنپ تریپ خدمات بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و جستجوی نام شهر مشهد و همچنین تعیین تاریخ ورود به هتل و خروج از آن، لیستی از هتل‌های مشهد را دریافت نمایید.

در نهایت می‌توانید با مقایسه این هتل‌ها به لحاظ امکانات، هزینه و موقعیت مکانی و البته نزدیکی به حرم مطهر، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و رزرو کنید و برای قطعی شدن رزرو هتل می‌توانید هزینه آن را نیز بصورت آنلاین پرداخت نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامتی متفاوت در هتل پارک حیات مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..