تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی که گوهر خیراندیش از سریال جدیدش منتشر کرد

عکسی که گوهر خیراندیش از سریال جدیدش منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین جلسه دورخوانی سریال جدید سامان مقدم به نام «خانه ما»، امروز جمعه 19 آذر ماه با حضور کارگردان و بازیگرانش برگزار شد.

گوهر خیراندیش که یکی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی است، اولین عکس از دورخوانی این سریال را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. نکته جالب توجه اینکه خیراندیش سال 79 در سریالی با همین نام به کارگردانی مسعود کرامتی در نقش مادر خانواده ایفای نقش کرده بود.

خیراندیش در توضیح این عکس نوشته: «اولين جلسه رو خواني سريالِ  «خانه ما» به كارگردانى سامانِ ِ مقدم عزيز كارگردانِ توانمند و باهوشى كه همكارى با او هميشه لذت بخش بوده است. هنرمندانِ گرانقدرى دور هم جمع شده اند تا برايتان سريالَ مفرح ، جذاب و ديدنى به تصوير بكشند. ١٩ اذر ماه روز برفى زيبایی است برايتان ارزوی شادى، سلامتى، خير و بركت می كنم.»

خشایار الوند سرپرست این سریال است که پیش از این «مسکن مهر» نام داشت. این مجموعه به تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی قرار است نوروز ٩۶ روی آنتن برود و داستانش درباره چهار خانواده است که هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند اما بنا به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند.

سامان مقدم پیش از این سریال «شمس‌العماره» را برای شبکه دو ساخته بود که در زمان پخش با استقبال خوبی رو به رو شد.


57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی که گوهر خیراندیش از سریال جدیدش منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..