تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Genius — Song Lyrics & More 5.5.0 – توضیح م&

Genius — Song Lyrics & More v5.5.0  – جینیوس متن ترانه و موارد بیشتر اندروید
نسخه بدون تبلیغات برنامه

گوش کردن به موسیقی، یکی از اصلی ترین کار هاییست که با گوشی هوشمند انجام می شود. اغلب افراد صد ها و هزاران آهنگ روی گوشی خود دارند و اوقات فراغت خود را به گوش دادن به آن ها می گذرانند. افرادی هم هستند که به آهنگ های خارجی گوش می دهند. مشکلی که اغلب این افراد دارند، نفهمیدن متن آهنگ هاست. حتی اگر به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، باز هم اصطلاحات و کلماتی در بعضی از آهنگ ها استفاده می شود که برای مخاطبان ایرانی ناآشناست و باعث نامفهوم شدن کل آهنگ می شود. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که برای حل این مشکل ایجاد شده است. Genius — Song Lyrics & More عنوان یک اپلیکیشن برای دستیابی به متن آهنگ ها به همراه توضیحات آن، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Genius Media Group, Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. Genius در سال ۲۰۰۹ با هدف ایجاد یک سرویس برای توضیح درباره ی آهنگ های رپ آغاز به کار کرد و در ابتدا نام آن Rap Genius بود. در این سرویس کاربرانی که بیشتر با آهنگ های رپ درگیر بودند، متن ترانه آهنگ ها را برای استفاده کاربران دیگر توضیح می دادند. با گسترش تعداد کاربران و نیازی که وجود داشت، دیگر سبک های موسیقی هم توسط سایت مورد پشتیبانی قرار گرفتند و نام آن به Genius تغییر کرد. حالا بیش از 100 میلیون نفر ماهانه از این سایت دیدن می کنند و از خدمات آن بهره می برند. نزدیک به دو میلیون آهنگ در این سایت وجود دارد که هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود. در حال حاضر دو میلیون کاربر در سایت به کار ویرایش آهنگ ها و اضافه کردن توضیحات به آن ها می پردازند و به دلیل همگانی بودن این کار، تعداد آهنگ های پشتیبانی شده هر روز بیشتر و بیشتر می شود. روش کار سایت و برنامه به این صورت است که در آن می توانید نام ترانه را نوشته و آن را جستجو کنید. پس از پیدا کردن ترانه، هر بخش و جمله آن که هایلات شده است را اگر لمس کنید، توضیحات مربوط به آن قسمت نمایش داده می شود. در کنار توضیحات ممکن است عکس، فیلم یا لینک هم ارائه شود. اگر علاقه داشته باشید می توانید در برنامه ثبت نام کرده و به کار توضیح آهنگ ها برای دیگران بپردازید و پایگاه داده برنامه را غنی تر کنید.

Genius — Song Lyrics & More

اپلیکیشن Genius — Song Lyrics & More یک برنامه بی نظیر است که آن را به همه دوست داران آهنگ های خارجی توصیه می کنیم. این برنامه شما را به عمق آهنگ ها و فکری که پشت آن ها بوده می برد و به شما کمک می کند که اصطلاحات انگلیسی را به گونه ای متفاوت یاد بگیرید. Genius با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه، همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه 5.5.0 Bug fixes and other improvements

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Genius — Song Lyrics & More 5.5.0 – توضیح م&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..