تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم تراکتورسازی: عملکرد کمک داور در صحنه گل دوم بسیار خوب بود

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، فرزاد حاتمی پس از پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: تیم تراکتورسازی در شرایطی که یک بر صفر عقب بود، 2 بر یک برنده بازی شد و بازی عقب افتاده را جبران کرد.
وی از محمد ابراهیمی که در صحنه گل دوم با از خودگذشتگی توپ را به وی پاس داد، تشکر کرد و افزود: ابراهیمی در آفساید قرار نداشت و واقعا داور و کمک داور عملکرد خوبی ارائه کردند.
مهاجم تراکتورسازی درباره قضاوت شش داور در دیدار امروز اظهار داشت: فکر کردم در اروپا بازی می کنم؛ در صحنه ای که کاوه رضایی مهاجم استقلال محمد ابراهیمی بازیکن تراکتور را زد، داور ششم این صحنه را دید و به داور بازی اطلاع داد.
حاتمی با بیان اینکه با مهدی رحمتی دروازه بان آبی پوشان کری خوانی دارد، گفت: من تا به حال به رحمتی گل نزده بودم اما امروز 2 گل به وی زدم.
تراکتورسازی با پیروزی امروز برابر استقلال تهران، تا پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده با 27 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم تراکتورسازی: عملکرد کمک داور در صحنه گل دوم بسیار خوب بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..