تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Spektrum 2.9 – آیکون پک زیبا و جذاب اسپکتروم مخصوص اندروید!

Spektrum v2.9 – آیکون پک زیبا و جذاب اسپکتروم اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.49 دلار

تمامی کاربران دستگاه های هوشمند علاوه بر علاقه به سخت افزار قوی دوست دارند که یک صفحه نمایش زیبا و جذاب را نیز تجربه نمایند. یکی از مهم ترین خصوصیات اندروید که باعث جذب هر کسی می شود امکان شخصی سازی قسمت های مختلف اش، علل خصوص UI آن می باشد. به گونه ای که شما خواهید توانست با در دست داشتن ابزاری ساده عناصر دلخواه تان را از صفحه نمایش حذف کرده و یا اینکه چندین گزینه متنوع را به آن بیفزایید. یکی از بهترین ابزار موجود برای افزایش زیبایی نمایشگر استفاده از آیکون پک ها می باشد که وب سایت فارسروید به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا به کنون بهترین آن ها را در اختیار تان قرار داده است. Spektrum عنوان یک آیکون پک زیبا و جذاب می باشد که توسط coccco28 برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. آنچه که باعث خاص شدن اسپکتروم شده است طراحی های فوق العاده خاص و زیبای آن می باشد که پس از نصب و تعیین آیکون ها صفحه نمایش شما دگرگون خواهد شد. تیم طراحی سعی نموده که در هر آیکون دقت کافی را به خرج داده و از بهترین و پویا ترین رنگ ها استفاده نماید. بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که پس از نصب تنها به چند ده آیکون دسترسی خواهید داشت؛ در این استارت اپ قادر خواهید بود در بین 1860 نماد به جست و جو پرداخته و بهترین آن ها را مطابق با سلیقه تان انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های اپ فوق سازگاری اش با بسیاری از لانچر های معروف و معتبر می باشد که شرایطی را فراهم می سازد که کاربر لازم به نصب اپ های جانبی نداشته باشد. علاوه بر این مجموعه ای از والپیپر های اختصاصی نیز در این نرم افزار موجود است که استفاده از آن ها به دلیل هماهنگی با آیکون ها جلوه ای خاص به صفحه نمایش شما عزیزان می بخشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Spektrum اندروید :

دسترسی به مجموعه ای از 1860 آیکون مختلف و متنوع طراحی خاص آیکون ها و به کار رفتن رنگ هایی پویا در آن ها بیش از 16 تصویر زمینه اختصاصی لود سریع تمامی تصاویر زمینه با استفاده از سرور های ابری امکان استفاده از آیکون ها در پوشه های خود استفاده از تقویم پویا حتی برای گوگل پشتیبانی از انواع لانچر های محبوب و پر طرفدار به روز رسانی های منظم و کامل

اپلیکیشن Spektrum با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.49 دلار منتشر شده و توانسته امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ و محبوب فارسروید دریافت نمایید. برای دانلود آیکون پک اندروید با ما همراه باشید.

Spektrum

تغییرات نسخه 2.9 -17 new icons added

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Spektrum 2.9 – آیکون پک زیبا و جذاب اسپکتروم مخصوص اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..