تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیمی: امروز تراکتورگونه بازی کردیم

کد خبر: ۴۳۸۲۷۶

۶۱  بازدید

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در بین دو نیمه بازی با استقلال و در حالی که از حریف عقب بودیم یکدل شدیم تا به پیروزی برسیم.

خبرگزاری تسنیم: محمد ابراهیمی پس از برتری 2 بر یک تیمش در بازی خارج از خانه مقابل استقلال گفت: برخلاف روند بازی یک گل بد دریافت کردیم که حاصل یک اشتباه فردی بود، اما با یکدلی توانستیم به بازی برگردیم. بین دو نیمه هم متحد شدیم تا 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم و به قول امیر قلعه‌نویی، یک فوتبال تراکتورگونه را ارائه کردیم. 

وی افزود: 2 گل زدیم و چند موقعیت دیگر را نیز از دست دادیم. خوشحالم که توانستیم دل هواداران و همچنین محمدرضا اخباری را شاد کنیم. 

مهاجم تراکتورسازی درباره پاس گلش در صحنه گل دوم تراکتورسازی گفت: پاس گل را بیشتر از گل‌زدن دوست دارم، امروز هم با همین پاسی که دادم هواداران تراکتورسازی خوشحال شدند و این مسئله شادی مرا دوچندان کرد. 

ابراهیمی درباره صحبت‌های هفته گذشته امیرقلعه‌نویی عنوان کرد: 2 سال است که با او کار می‌کنم و همه‌جوره در تیمش تلاش کرده‌ام. مطمئنم قلعه‌نویی هیچ وقت برای خراب کردن بازیکنانش حرف نمی‌زند، من هم همیشه گوش به فرمانش هستم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیمی: امروز تراکتورگونه بازی کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..