تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای خرید در دبی (قسمت دوم) -آکا

آکاایران: مطالعه قسمت اول

مقاله‌های مرتبط: برترین مراکز خرید دبی را بشناسید

در قسمت قبلی مقاله، تعدادی از محصولات پرطرفدار دبی را معرفی کردیم که گردشگران در سفر به این شهر آنها را یا برای خودشان می‌خرند یا به عنوان سوغات برای دوستان و نزدیکان خود تهیه می‌کنند.

دبی، مراکز خرید و بازارهای سنتی متعددی دارد. دبی مال که بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا است در کنار هزاران فروشگاه و پاساژ دیگر در دبی وجود دارند که انتخاب کردن از میان آنها سخت است. در این راهنما تعدادی از مراکز خرید بزرگ دبی و نکاتی در مورد خرید از آنها را بررسی می‌کنیم.

مراکز تجاری دبی شامل مراکز خرید بزرگ و مدرن با امکانات تفریحی متعدد، فروشگاه‌های برندهای مشهور دنیا  و حتی پیست اسکی و بازارهای سنتی و محلی هستند که زیورآلات، لباس و ادویه می‌فروشند. هر چیزی که بخواهید با هر قیمتی که فکرش را بکنید در دبی پیدا می‌شود.

بیشتر مراکز خرید دبی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب یا بیشتر، باز هستند. می‌توانید برای فرار از گرما، روزها از این مراکز دیدن کنید اما شب‌ها بازارها رونق دیگری دارند. پیدا کردن بعضی از فروشگاه‌ها و بازارها سخت است. بعضی از آنها سرویس رفت و برگشت یا پارکینگ دارند. برای رفتن به بازارها می‌توانید تاکسی بگیرید که معمولا ارزان است. دبی مکان خوبی برای خانواده‌هایی است که فرزندان کوچک دارند. بیشتر مراکز خرید دبی، مکانی برای بازی و سرگرمی کودکان در سنین مختلف دارند. روزهای جمعه بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دیرتر از همیشه، یعنی از ساعت ۱۴ شروع به کار می‌کنند. مرکز خرید امارات ,مراکز خرید دبی,مرکز خرید در دبی,خرید در دبی,[categoriy] راهنمای خرید در دبی

راهنمای خرید در دبی (قسمت دوم) -آکامراکز خرید دبی,مرکز خرید در دبی,خرید در دبی,خرید در امارات,سوغات دبی

آکاایران: راهنمای خرید در دبی (قسمت دوم)

مرکز خرید امارات که با نام امارات مال هم مشهور است، یکی از بزرگ‌ترین و دیدنی‌ترین مراکز خرید دبی است. علاوه بر فروشگاه‌های لوکس و متنوع، تعداد زیادی رستوران و کافه، سالن ورزشی، اسپا، سینما و سالن آرایش هم در این مرکز خرید وجود دارد. در واقع این مرکز علاوه بر یک بازار، یک تفریح‌گاه چندمنظوره هم هست. یک پیست اسکی هم در این مرکز وجود دارد. امارات مال، مکان مناسبی برای خانواده‌های بچه‌دار است چرا که پارک موضوعی و تفریحات متنوعی برای بچه‌ها دارد.

این مرکز خرید بسیار بزرگ است با این حال جایی برای استراحت ندارد. اگر می‌خواهید کمی بنشینید و نفسی تازه کنید باید به رستوران‌ها و کافه‌ها سر بزنید.

بازار طلا ,مراکز خرید دبی,مرکز خرید در دبی,خرید در دبی,[categoriy] راهنمای خرید در دبی

در این بازار انواع و اقسام طلا، از زیورآلات بزرگ و کوچک گرفته تا لوستر و شمش طلا می‌توانید خریداری کنید. این بازار در حال حاضر از دو بخش تشکیل شده است یک بخش قدیمی‌تر و یک ساختمان دو طبقه با ده‌ها فروشگاه. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، دیدن این بازار خالی از لطف نیست.

اگر می‌خواهید از این بازار خرید کنید و از کارت اعتباری استفاده کنید، دقت داشته باشید که برخی از فروشگاه‌ها بابت آن کارمزد دریافت می‌کنند. قبل از خرید در مورد مقدار کارمزد سوال کنید.

بزرگ‌ترین حلقه‌ی طلای جهان که نامش در کتاب رکوردهای گینس هم ثبت شده است، در ورودی این بازار قرار دارد.

در حالی که فروشگاه‌ها در این بازار مقررات فروش سختی دارند، دست‌فروش‌ها به این قوانین پایبند نیستند. ساعت، کیف یا هر چیزی که از دست‌فروش‌ها می‌خرید، اکثرا تقلبی هستند.

برای خرید عجله نکنید. سعی کنید همه‌ی مغازه‌ها را ببینید و قیمت‌ها را بررسی کنید. بیشتر مغازه‌ها محصولات یکسانی دارند و ممکن است بتوانید چیزی که پسندیده‌اید را در فروشگاه دیگر با قیمت کمتر بخرید. چانه زدن بر سر قیمت‌ها، در این بازار رواج دارد.

دبی مال ,مراکز خرید دبی,مرکز خرید در دبی,خرید در دبی,[categoriy] راهنمای خرید در دبی

این مرکز خرید، به معنای واقعی کلمه، لوکس و مجلل است. بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه این مرکز، میزبان مشهورترین نام‌ها در زمینه‌‌های مختلف از جمله صنعت مد هستند. اگر می‌خواهید تجربه‌ی خرید در دبی را با جذاب‌ترین تفریحات ممکن ترکیب کنید، دبی مال بهترین انتخاب است. این مرکز دارای آکواریوم، پیست اسکیت و امکانات ورزشی متعدد است. این تفریحات در کنار رستوران‌ها و سینما، بهترین فرصت را برای گردشگران فراهم می‌کنند تا ساعت‌ها در کنار هم از سفرشان لذت ببرند.

در ماه ژانویه، فستیوال سالانه‌ی خرید دبی آغاز می‌شود و شما می‌توانید از این فرصت برای بهره‌برداری از تخفیف‌های عالی، استفاده کنید.

بازار مدینه جمیرا ,مراکز خرید دبی,مرکز خرید در دبی,خرید در دبی,[categoriy] راهنمای خرید در دبی

بازار مدینه جمیرا که از بازارهای قدیمی الهام گرفته است، تعداد زیادی کافه و رستوران هم دارد که نفسی تازه کنید. این بازار به سبک بازارهای قدیمی با گذرگاه‌های چوبی و حیاط وسیع ساخته شده است و اشیای سنتی در آن به فروش می‌رسد؛ انواع وسایل تزیینی و زیورآلات.

قیمت‌ها در این بازار نسبت به بازارهای سنتی دبی، بالاتر است و چانه زدن در آن زیاد مرسوم نیست.

مرکز خرید مرکاتو (Mercato) ,مراکز خرید دبی,مرکز خرید در دبی,خرید در دبی,[categoriy] راهنمای خرید در دبی

مرکاتو با سایر مراکز خرید دبی متفاوت است. علاوه بر معماری متفاوت آن، قنادی‌های فرانسوی، کافه‌های ایتالیایی و رستوران‌های اسپانیایی هم در آن وجود دارد. این مرکز خرید که نسبت به سایر مراکز خرید دبی آرام‌تر است، فروشگاه‌های زیادی از برندهای مشهور، مقرون‌‌به‌صرفه و گران، دارد.

این مرکز خرید، پارکینگ دارد. اگر همراه با فرزندانتان سفر کرده‌اید، محدوده‌ای به نام فان سیتی (Fun City) در این مرکز برای سرگرمی بچه‌ها وجود دارد.

مرکز خرید برجمان (Burjuman) ,مراکز خرید دبی,مرکز خرید در دبی,خرید در دبی,[categoriy] راهنمای خرید در دبی

مرکز خرید برجمان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است. علاوه بر فروشگاه‌های برندهای مشهور که هم در این مرکز و هم در سایر مراکز خرید دوبی می‌توانید پیدا کنید، مرکز برجمان یکی از بهترین فودکورت‌های دنیا را در اختیار دارد. فودکورت محدوده‌ای سرپوشیده در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و دیگر ساختمان‌ها است که انواع رستوران‌ها و غذاخوری‌ها به طور به‌هم‌پیوسته در اطراف آن قرار گرفته‌اند. رستوران‌های فوق‌العاده‌ای در این فودکورت با منوهای متنوع و فوق‌العاده پذیرای گردشگران هستند. مرکز برجمان، حیاط آفتاب‌گیر و باغ‌های زیبایی دارد. قسمتی برای سرگرمی کودکان هم در طبقه‌ی سوم مرکز وجود دارد.

بیرون از این مرکز خرید، تاکسی‌های زیادی وجود دارند که شما بعد از خرید و گردش می‌توانید خود را به راحتی به مقصد بعدی برسانید.

در قسمت بعدی مقاله تعدادی دیگر از مراکز خرید دبی و نکاتی در مورد خرید از آنها را عنوان می‌کنیم. با آکا ایران همراه باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای خرید در دبی (قسمت دوم) -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..