تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان سالمند با مصرف امگا 3 ماهیچه های خود را تقویت کنند - آکا

,فواید امگا 3 برای سالمندان,مصرف امگا 3 در سالمندان,تاثیر استفاده از امگا 3 در سنین پیری,[categoriy] زنان سالمند با مصرف امگا 3 ماهیچه های خود را تقویت کنند

زنان سالمند با مصرف امگا 3 ماهیچه های خود را تقویت کنند - آکافواید امگا 3 برای سالمندان,مصرف امگا 3 در سالمندان,تاثیر استفاده از امگا 3 در سنین پیری

آکاایران: زنان سالمند با مصرف امگا 3 ماهیچه های خود را تقویت کنند

آکاایران: امروزه تمام افراد از خواص امگا 3 با خبر هستند و مزایای استفاده از آن به گوش همه افراد رسیده است.در این مطلب قصد داریم به بررسی مصرف امگا 3 در سالمندان بپردازیم و ببینیم برای این افراد چه فوایدی می تواند داشته باشد.تحقیقات نشان می دهد استفاده از امگا 3 می تواند کیفیت زندگی شما در دوران سالمندی را بهبود بخشد.

محققان دریافته اند مصرف مکمل های اُمگا-۳ می تواند موجب بهبود عملکرد ماهیچه ها در زنان مسن شود و از سقوط و افتادن آنها در دوران پیری جلوگیری می کند.
تیم تحقیق یک برنامه تمارین ورزش استقامتی را به مدت ۱۸ هفته اجرا کرد و اندازه ماهیچه، عملکرد ماهیچه و کیفیت ماهیچه را قبل و بعد از برنامه ورزشی اندازه گیری کرد.
نتایج نشان داد مردانی که ۳g مکمل روغن ماهی مصرف کرده بودند هیچ گونه اتفاقی در اندازه، عملکرد یا کیفیت ماهیچه ها ایجاد نشد. اما بعد از ۱۸ هفته، زنانی که همین مقدار مکمل ماهی مصرف کرده بودند، شاهد افزایش عملکرد ماهیچه ها، در مقایسه با زنان گروه دارونما بودند، البته در اندازه ماهیچه ها تغییری ایجاد نشده بود.
دکتر استوآرت گری، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: «این یافته ها برای زنان بسیار مهم است چراکه زنان معمولا چهار سال بیشتر از مردان عمر می کنند، ولی آستانه ناتوانی شان، یعنی از بین رفتن توانایی های عملکردی شان، ۱۰ سال زودتر از مردان است.»
به قرص های روغن ماهی، ویتامین های اُمگا-۳ هم گفته می شود چراکه این مکمل ها مقالات پزشکی و بهداشتی - غنی دو اسیدچرب ضروری اُمگا-۳ هم هستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان سالمند با مصرف امگا 3 ماهیچه های خود را تقویت کنند - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..