تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Xiaomi Wear 2.14.4 – برنامه رسمی مچ بند های شیائومی اندروید

Xiaomi Wear v2.14.4 – اپلیکیشن رسمی مچ بند های شیائومی اندروید
نسخه اصلی و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Xiaomi Wear عنوان اپلیکیشن رسمی مچ بند ها و گجت های پوشیدنی شیائومی می باشد که توسط Beijing Xiaomi Mobile Software Co.,Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما با شرکت شیائومی آشنا هستیم! این تولید کننده بزرگ با هدف قرار دادن بخشی خاص از محصولات دیجیتال توانست در مدت زمانی بسیار کوتاه نظر کاربران گوشی های هوشمند را به خود جلب کرده و روز به روز سهم بیشتری را از بازار به خودش اختصاص دهد. یکی از محبوب ترین محصولات شرکت شیائومی مچ بند های هوشمند آن می باشد. این مچ بند ها که بر خلاف ساعت های هوشمند برای ردیابی سلامت جسمانی تولید شده اند به شما عزیزان اجازه خواهند داد در هر زمانی اطلاعاتی کلی از وضعیت جسمانی تان را بررسی کرده و در هنگام انجام فعالیت های ورزشی روی اهداف خاص خود تمرکز کنید. شرکت بزرگ شیائومی برای دسترسی راحت کاربران به اطلاعات جمع آوری شده توسط مچ بند ها و یا ساعت های هوشمند یک نرم افزار اختصاصی طراحی کرده است. به کمک استارت اپ Xiaomi Wear شما عزیزان می توانید به اطلاعاتی خاص در زمینه های گوناگون دسترسی داشته باشید. از پیگیری میزان سلامت جسمانی گرفته تا ردیابی چرخه خواب شما در هر 24 ساعت! به هر حال نسخه جدید اپ فوق نسبت به نسخه قدیمی اش دست خوش تغییراتی شده است که در ادامه به طور کامل به آن می پردازیم.

ردیابی تمرینات ورزشی به کمک Xiaomi Wear

همان گونه که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره کردیم به کمک نرم افزار Xiaomi Wear می توان جزئیات دقیقی از مچ بند های شیائومی دریافت نمود. در میان این اطلاعات دقیق ترین آن ها مربوط به فعالیت های ورزشی شما می باشد. شما عزیزان قادر خواهید بود که به آسانی هر چه تمام تر اهداف تان را از فعالیت های ورزشی مشخص ساخته و حتی مسیری که در آن ورزش کرده اید را از روی نقشه مشاهده نمایید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه موجود در مارکت اندروید مهم نیست که به چه ورزشی علاقه مند هستید، زیرا هر آن چیزی که نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

ردیابی سیکل قاعدگی

یکی از قابلیت های پر طرفدار استارت اپ Xiaomi Wear به طور اختصاصی برای بانوان طراحی شده است. به وسیله این ویژگی دیگر نیازی به نصب برنامه های ردیاب پریودی نیست، بلکه می توانید تمامی اطلاعات موجود در این زمینه را در این اپ هوشمند ذخیره و مشاهده نمایید. با ثبت تاریخ دقیق قاعدگی، نرم افزار به طور کاملا اتوماتیک دیگر دوره ها را محاسبه کرده و لیستی از آن ها در اختیارتان قرار داده می شود. علاوه بر این می توانید در صورت باردار شدن، تاریخ دقیق بارداری خود را مشاهده کنید.

عدم محدودیت نوتیفیکیشن ها

گرچه شما استفاده اصلی شما عزیزان از مچ بند های هوشمند شیائومی بررسی سلامت و ثبت اطلاعات موجود در این زمینه است، اما به وسیله این گجت های پوشیدنی می توانید برخی از نیاز های روزمره تان را نیز برطرف کنید. به عنوان مثال کاربران قادر خواهند بود که به وسیله استارت اپ Xiaomi Wear، مچ بند خود را به گونه تنظیم کننده که تمامی اعلانات را دریافت کرده و از گرفتن ایمیل های جدید مطلع شوند! در نهایت باید بگوییم همه چیز به شما بستگی دارد و می توانید با ایجاد تنظیماتی خاص اصلی ترین نیاز های تان را به راحتی برطرف نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Xiaomi Wear اندروید : گزینه ای مناسب برای ردیابی تمامی تمرینات ورزشی تعیین اهداف خود برای رسیدن به آن ها در مدت زمانی کوتاه مشاهده تمامی مسیر های پیموده شده بر روی نقشه های آنلاین ارائه اطلاعاتی دقیق به صورت لحظه ای مشاهده روند خواب و بررسی کیفیت خواب شما در هر شبانه روز شناسایی پر استرس ترین لحظات شما در طول روز ثبت تاریخ قاعدگی برای مشاهده تاریخ دوره های قاعدگی آینده تنظیماتی خاص برای اعلانات دریافتی پخش موسیقی، شروع تمرین و دریافت اطلاعات آب و هوایی به کمک الکسا! رابط کاربری فوق العاده زیبا و جذاب

اپلیکیشن Xiaomi Wear با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های متنوع توانسته است که تا به کنون نظر میلیون ها نفر را جلب کرده و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و رسمی آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید.

Xiaomi Wear

تغییرات نسخه 2.14.4 - Optimized watchfaces display in Arabic and Hebrew - Optimized user guide of Alexa - Fix some bugs

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Xiaomi Wear 2.14.4 – برنامه رسمی مچ بند های شیائومی اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..