تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hidden Folks 2.0.3 – بازی خلاقانه و جالب “آیتم های مخفی” اندروید!

Hidden Folks بازی محبوب، جالب و خاص در سبک بازیهای ماجراجویی از Adriaan de Jongh برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 50 هزار بار توسط کاربران سراسر جهان خریداری شده و با هزاران رای امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را کسب کرده است! همانطور که از اسم بازی Hidden Folks مشخص است، در ان شما باید به پیدا کردن آیتم های مختلف مشغول شوید، ممکن است کاراکتر و یا آیتم شما پشت بوته ها مخفی شده باشد! شاید باید پرده‌ منزل اش را کنار بزنید و او را ببینید و حتی شاید این هدف،‌ خرگوش کنجکاوی باشد که به درون سوراخی رفته باشد و شما باید آن‌ را بیرون بکشید، جالب است نه؟! تعامل شما با محیط اطراف برای پیدا کردن آیتم ها در مقیاس‌ کوچک راحت به نظر میرسد و با چند بار زیر نظر گرفتن تمام فعالیت هایی که در صحنه رخ میدهد،‌ میتوانید تعداد زیادی از هدف ها مشخص شده را پیدا کنید ولی وقتی با یک شهر کامل رو به رو شوید چکار می کنید!؟ وقتی محیط آنقدر بزرگ شود که هرچه بزرگنمایی را کم میکنید نمیتوان کل آن را در یک نظر ببینید و باید بارها اسکرول کنید تا به گوشه ها برسید! اینجا فقط صبر و حوصله‌ زیاد میتواند از دیوانگی نجاتتان دهد! سازنده چالش های دیگری را چاشنی Hidden Folks کرده است تا برایتان تکراری نشود و اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید آن را از دست ندهید!

Hidden Folks Android Games

بازی Hidden Folks را ما امروز در فارسروید برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. همانند دیگر بازیهای موجود در سایت این بازی نیز توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است و می توانید نسخه خریداری شده و کامل اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی V2.0.3 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hidden Folks 2.0.3 – بازی خلاقانه و جالب “آیتم های مخفی” اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..