تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور مرادخانی برای پیگیری روند درمان جعفر والی

دستور مرادخانی برای پیگیری روند درمان جعفر والی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته جعفر والی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، بار دیگر در بیمارستان بستری شد و معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورات لازم درخصوص پیگیری وضعیت وی را صادر کرد.

جعفر والی چندی پیش نیز در بیمارستان بستری بوده و هم اکنون نیز در بخش ملاقات ممنوع تحت درمان است.

همچنین فرزند این هنرمند با انتقاد از وضعیت رسیدگی پزشکان بیمارستان قبلی که والی در آن بستری بود، به ایسنا گفت: هیچ دکتری در آنجا به ما توضیح نداد که مراحل درمان به چه شکل بوده و حتی پرونده و گزارش درستی در دست نداریم که همین موضوع باعث شد پزشک معالج پدرم در بیمارستان تهران کلینیک عصبانی و متعجب شود؛ با این حال پس از مراجعه به بیمارستان جدید به دلیل همان مسائلی که آقای والی در بیمارستان قبلی بستری بودند، درمان از ابتدا در سی‌سی‌یو انجام می‌شود.

جعفر والی که با همراهی ایرج راد و هرمز هدایت از مدتی قبل درصدد اجرای نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» در جشنواره تئاتر فجر بوده است، پیش از این نمایش‌های «آی با کلاه آی بی کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل» و «گاو» را اجرا کرده بود.

او در سال‌های اخیر با بازی در دو نمایش«اتاق شماره شش» نوشته خسرو حکیم رابط بر اساس اثری از چخوف و «ویتسک؛ یک داستان ناتمام» نوشته بوشنر هر دو به کارگردانی ناصر حسینی‌مهر روی صحنه رفت.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور مرادخانی برای پیگیری روند درمان جعفر والی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..