تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود The Tabung 6.1.2 – بازی اکشن مهیج و ترسناک “تبونگ” اندروید!

The Tabung v6.1.2 – بازی اکشن بسیار هیجان انگیز “تبونگ” برای دستگاه های اندروید
یک عنوان اکشن محبوب و دوست داشتنی برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

The Tabung – تبونگ عنوان یک بازی بسیار جالب و خوش ساخت با ایده ای مهیج و زیبا از استودیوی آلمانی Felix Filip / F²Games است که به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی قبلاً برای پلتفرم PC نیز منتشر شده بود و حالا نسخه نهایی آن برای سیستم عامل اندروید نیز به انتشار رسیده است. فارسروید به درخواست شما عزیزان و به عنوان اولین وب سایت ایرانی منتشر کننده این بازی در سطح وب، از شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های اکشن و مشارکتی در سبک بقاء دعوت می کند تا یک بازی حرفه ای و متفاوت را تجربه کنید. بازی The Tabung با اقتباس از بازی های معروف این سبک مثل Dead by Daylight , Identity V و یا Horror Show ساخته و طراحی شده است. اما در ساخت این بازی سعی شده تا روند گیم پلی با تفاوت ها و المان های متنوعی همراه باشد تا در نتیجه نهایی یک اثر انحصاری به حساب برود. در حالی که بازی های مثال زده عناوینی سوم شخص بودند، بازی The Tabung یک اول شخص اکشن و تمام عیار است. این بازی داستانی جذاب دارد و ساختار کلی آن بسیار خوش ساخت و تحسین برانگیز است. از جمله برتری های این بازی در گرافیک خوب و پرجزئیات، گیم پلی حرفه ای و خصوصیت های متعدد دیگر خلاصه می شود. بازی The Tabung داستانی از یک گروه ماجراجو را بازگو می کند که به صورت گروهی به یک منطقه بیرون شهر که به نظر می رسد این منطقه مدت هاست بنا به دلایل خاصی منطقه ای ممنوعه است رفته و در وسط جنگل کمپ می کنند. خیلی زود یکی از افراد این گروه به صورت مرموزی ناپدید می شود و دیگر اعضای گروه که وحشت کرده اند تصمیم می گیرند سریعاً به پلیس و نیروهای کمکی اطلاع دهند اما تمام برج های مخابراتی اطراف آن ها غیرفعال بوده و هیچ سیگنال موبایلی برای تماس وجود ندارد. آن ها مجبور می شوند تا با مشارکت و همکاری یکدیگر دست به کار شده تا با پیدا کردن موتورخانه های برج های مخابراتی که در نقاط مختلفی از این جنگل نسبتاً بزرگ واقع شده اند آن ها را روشن و برج ها را فعال کنند تا بتوانند نیروی کمکی درخواست کنند.

The Tabung

در بازی The Tabung چالش های زیادی مثل رویارویی با حیوانات وحشی نیز کار افراد گروه کمپ را سخت تر می کند. البته این چالش ها در مقابل تهدید اصلی هیچ چالشی به حساب نمی روند! تهدید اصلی، یک هیولای عجیب، ترسناک و مرگبار به نام Tabung (تبونگ) است که به نظر می رسد او دوست گم شده شما را ربوده است! این موجود ترسناک که ایده اصلی آن از روی عروسک های برنامه کودک انگلیسی به نام Teletubbies (در ایران به نام توپولوها شناخته میشد) برداشته شده است، تصمیم دارد تا تک تک اعضای این گروه را شکار کند. او چهره ای خشن، ترسناک دارد و ابعاد بزرگ و غول آسایی دارد و حتی می تواند با پیدا کردن سلاح به دیگران حمله کند. سبک بازی طوری است که شما می بایست در نقش کمپ کننده ها در قالب گروه هایی تا 32 نفر به صورت تیمی و با همکاری یکدیگر در مقابل این هیولا مقاومت کنید و از شکار شدن توسط او جلوگیری کنید! شما باید قبل از اینکه این هیولا بتواند همه افراد را شکار کند، تمام موتورهای برج ها را پیدا کرده و راه اندازی کنید تا بتوانید نیروهای کمکی را مطلع کنید. جذابیت بازی The Tabung به همین جا ختم نمی شود بلکه شما می توانید به عنوان شخصیت منفی (The Tabung) نیز ایفای نقش کنید و برای شکار کردن افراد این گروه به آن ها حمله کنید! هر دو گروه می توانند با پیدا کردن سلاح و منابع برای اهداف خود تلاش کنند. یکی از ویژگی های بسیار جذاب و کارآمد بازی The Tabung وجود امکان چت صوتی (Voice Chat) است تا به کمک آن بازیکنان (اعضای کمپ) بتوانند با یکدیگر به صورت لحظه ای در ارتباط باشند و از یکدیگر کمک خواسته یا همدیگر را از خطرات و اخبار مطلع کنند. این ویژگی بسیار کاربردی بوده و در دیگر بازی های مشابه کمتر دیده شده است. از دیگر ویژگی های قابل تحسین این بازی امکان بازی در پلتفرم های مختلف به صورت کراس پلتفرم (Cross-platform) است و این یعنی فرقی نمی کند که شما با کامپیوتر یا دستگاه اندرویدی خود بازی را اجرا کرده باشید؛ در هر صورت سرورهای بازی برای تمام پلتفرم ها قابل دسترس است. این بازی با گرافیک خیلی خوب به نسبت حجم مناسب، گیم پلی جذاب، مدل سازی های سه بعدی، جزئیات بالای طراحی های محیطی و افکت های حرفه ای می تواند هر کسی به ویژه علاقه مندان به این سبک از بازی ها را حسابی سرگرم کرده و به چالش بکشد و تجربه ای جذاب و متفاوت را برای آن ها به ارمغان بیاورد. اگر مایل به تجربه این بازی زیبا هستید می توانید آخرین نسخه رسمی اش را از دانلود باکس فارسروید دریافت کنید. همچنین توصیه می شود برای آشنایی کامل با ویژگی های بازی حتماً ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید.

نکات تکمیلی:

بازی برای اجرا به اینترنت احتیاج دارد. دقت کنید که برای اتصال به سرورهای بازی ممکن است نیاز به تغییر IP داشته باشید. توجه داشته باشید که به خاطر خشونت بالا و صحنه های ترسناک، این بازی فقط برای بزرگسالان بالای 17 سال مناسب است. در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می گردد – در زمینه مود سوال نفرمایید. تغییرات نسخه 6.1.2 -Added health regeneration -Added bloodloss indicator -Added Quick Play button -Added survivor counter for Traitors and Spectators -Better spectator mode -General polishing -Better Graphics

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود The Tabung 6.1.2 – بازی اکشن مهیج و ترسناک “تبونگ” اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..