تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حال و هوای بارانی تهران

با توجه به این‌که سال گذشته بارندگی کم بوده و در ادامه آن در سه ماه پاییز امسال بارندگی‌ها بسیار کمتر از نرمال را تجربه کرده ایم ، جبران این کمبودها بسیار دشوار خواهد بود. با این وجود بارش باران امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۰ طراوت خاصی به پایتخت داده است. به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز آسمانی ابری همراه با بارش باران و احتمال بارش برف همراه با کولاک برف در ارتفاعات پیش بینی می شود. همچنین برای عصر دوشنبه تا عصر سه شنبه با فعالیت سامانه بارشی دیگر، افزایش ابر، بارش باران و وزش باد و در بخش‌های شمالی استان بارش باران و برف، گاهی همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات با احتمال کولاک برف دور از انتظار نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حال و هوای بارانی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..