تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Sonic Colors Ultimate برای PS4

اولین رای باشید!

بازی Sonic Colors Ultimate جهانی رنگارنگ با هنرنمایی سونیک را به شما نشان می‌دهد که همراه با ماجراهای متنوعی به سراغش خواهید رفت. دکتر اگمن شرور یک شهربازی غول پیکر ایجاد کرده است و برخی از دستگاه‌های باورنکردنی و دلهره‌آور را هم در آن قرار داده است. جادبه‌های رنگارنگ و جالبی را در این شهر بازی می‌بینیم، اما این تمام ماجرا نیست و اگمن، یک نژاد بیگانه به نام Wisps را در آن جای داده آن را آزاد می‌کند تا در برابر دشمن اصلی خود یعنی سونیک قرار گیرد. شما باید ابتدا با این موجود آشنا شده و سپس مبا تاکتیک به سراغ نبرد با آن بروید. شش جهان متنوع و رنگارنگ در بازی وجود دارد و هرکدام در از موانع و دشمنان خطرناک خواهند بود.

Sonic Colors Ultimate v1.05 CUSA19345 PS4-Mogi

دانلود-بازی-Sonic-Colors-Ultimate

بازی جلوه‌های بصری جالبی برای شما خواهد داشت و همراه با مراحل بیشتر، کمک می‌کند که تجربه چندساعتی سرگرم کننده‌ای با آن داشته باشید. این تجربه همراه با تمام DLC های بازی بوده و می‌توانید آیکون‌های جدید بازیکنان، موزیک‌ها و کاستوم‌های جدید را هم داشته باشید. این اثر مهارت‌های بیشتری هم به سونیک داده است و می‌توانید پرواز و ضربه زدن از همه جهت را به Wisps تجربه کنید. مهم‌ترین قدرت سونیک، سرعت وی است و بسیاری از این موانع نمی‌توانند چالش چندان خاصی را برای وی ایجاد کنند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Sonic-Colors تصاویر-بازی-Sonic-Colors تصاویر-بازی-Sonic-Colors تصاویر-بازی-Sonic-Colors تصاویر-بازی-Sonic-Colors تصاویر-بازی-Sonic-Colors info

The evil Dr. Eggman has built an interstellar amusement park – but he’s powering it with a captured alien race called “Wisps.” Use Sonic’s speed to free the Wisps and gain their amazing powers as you explore six unique worlds, filled with hurdles to overcome. Now with stunning upscaled visuals, additional features a new game mode and enhanced gameplay – it’s the Ultimate Sonic Colors experience

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Sonic Colors Ultimate برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..